12 Reacties

één maand geleden

Dan heb je mazzel 🙈 ik heb vanaf 31 weken al last van indalingsweeën met 35 weken lag de kleine meid al helemaal vast in mijn bekken, en sinds 36/ 37 weken al last van Voorweeën, ik alleen in de avond/nacht, ben zelf nu 39 weken maar het wil nog niet echt doorzetten helaas en ben er echt wel klaar mee😅 poah

één maand geleden

Ik had ook de hele tijd nog niet echt iets gevoeld, terwijl hij vanaf week 32 al aan het indalen is. Donderdag had ik blijkbaar opeens al een rijpe baarmoeder mond en 1cm ontsluiting, toen ook gelijk gestript. En sinds toen af en toe een krampje en nu ineens vandaag heel moe, misselijk en telkens krampjes en een hoop slijm verloren. Ben vandaag precies 40 weken, dus hoop echt dat dit het begin is. Maar vind het zo lastig omdat ik zo weinig de hele tijd voel

één maand geleden

Ik heb ook niet iets van voorweeën of dergelijke gehad.

één maand geleden

Ik heb tot nu toe (morgen 40 weken) nog geen voorweeën gehad, vorige zwangerschap ook helemaal niet.

één maand geleden

Ik had dat bij m’n eerste twee ook niet. Toen ik bij hun wat krampen voelde, zette dat door en was dat het begin van de bevalling. Nu bij nr 3 is het wel op en af krampen, harde buiken, bloedverlies en zet niks door. Het is elke keer vals alarm. Geef mij maar die eerste versie ;)

één maand geleden

Ik ben morgen 41 weken en heb ook nog geen voorweeën of kramp oid gehad!

één maand geleden

Nope, ik ken het ook niet! Enkel wat harde buiken. Ook bij de vorige nooit echt zoiets ervaren, nu werd dat ook een inleiding dus weet ook echt niet hoe het begin van een bevalling zou moeten voelen

één maand geleden

Vandaag 40+6 en nog nergens last van gehad, op harde buiken na, meisje is wel ingedaald.

één maand geleden

Ik heb nooit last gehad van weeën en met 37 weken zijn spontaan mijn vliezen gebroken. De eerste weeën begonnen daarna 😊

één maand geleden

Ergens een fijn idee dat meer vrouwen geen voorweeen hebben gehad bij vorige bevallingen. Zegt dus gelukkig niet zoveel. Iedereen heel veel succes met de laatste loodjes🫶🏼

één maand geleden

Ik ben bevallen met 41+5 en alleen indalingsweeen gehad.. Verder geen voorweeën en weeën startte op 41+4 in de avond. Vliezen niet uit zichzelf gebroken (dacht van wel 🤭)

één maand geleden

Ik heb bij beide zwangerschappen nooit voorweeen gehad. En spontaan bevallen met 39+5 en 40+2.