19 Reacties

één maand geleden

Ja ik had het anderhalf jaar geleden ook. En ik was zelfs nog helemaal niet gestopt met bloeden na de bevalling en de menstruatie duurde ook nog even, dus ik ben nog naar het ziekenhuis geweest voor een echo omdat het allemaal maar heel erg lang duurde 😅

één maand geleden

Bij mij duurde het ook 5 weken en dat met borstvoeding 😆

één maand geleden

Ik denk idd je menstruatie. Vorig jaar april bevallen , ook na 6 weken weer feest. ( ondanks volledig bv)

één maand geleden

Het zet nu ook door dus helaas moet ik er nu alweer aan geloven! Heaas het is niet anders. Laat ik het zien als teken dat zelfs na een tweelingzwangerschap en placentaverwijdering op de ok alles nog werkt 🙈

één maand geleden

Reactie op MamaEm

Het zet nu ook door dus helaas moet ik er nu alweer aan geloven! Heaas he ...
Ik kreeg de vorige keer ook 5 weken na de bevalling weer mijn menstruatie ondanks volledig BV.

één maand geleden

Ik heb dit ook. 4 weken geleden bevallen en nu weer menstruatie. Shit he had gehoopt dat het langer weg zou blijven 😅

één maand geleden

Reactie op Lyske

Ik heb dit ook. 4 weken geleden bevallen en nu weer menstruatie. Shit he ha ...
Geef jij borstvoeding of fles?

één maand geleden

Reactie op IrisPostma93

Geef jij borstvoeding of fles?
Flesvoeding

één maand geleden

Reactie op Lyske

Flesvoeding
ah oke nee ik ben ook even benieuwd naar iemand die borstvoeding geeft hoelang dit weer duurt:) ik moet nog bevallen maar even nieuwschierig

één maand geleden

Bij borstvoeding kan toch zolang je borstvoeding geeft wegblijven toch? En na de bevalling na 6 weken weer ongesteld toch?! Of heb ik dit mis? Ik weet dat bij iedereen anders is

één maand geleden

Reactie op Daniek12

Bij borstvoeding kan toch zolang je borstvoeding geeft wegblijven toch? En ...
ik volg even mee met je

één maand geleden

Reactie op IrisPostma93

ah oke nee ik ben ook even benieuwd naar iemand die borstvoeding geeft hoel ...
Bij mijn eerste dochter heb ik uitsluitend borstvoeding gegeven. Ik werd pas na ruim een jaar weer ongesteld dus het kan zeker lang duren! Daarom had ik hoop dat het deze keer langer zou duren ondanks flesvoeding 😅

één maand geleden

Reactie op MamaEm

Bij mijn eerste dochter heb ik uitsluitend borstvoeding gegeven. Ik werd pa ...
Ah dankje wel voor je reactie :) Ik vroeg me af, gebruik jij ook iets van amticonceptie ? Want ik gebruikte de pil maar dan slik je zoveel weken en stop je zeg maar , en vroeg me af hoe dat dan gaat met bv? En verder hoe groot is de kans om weer zwanger te worden als je bv geeft maar toch anticonceptie gebruikt maar nog niet ongesteld bent geweest? 😅 Sorry voor m'n lange verhaal

één maand geleden

Reactie op IrisPostma93

Ah dankje wel voor je reactie :) Ik vroeg me af, gebruik jij ook iets van a ...
Nee ik gebruik en gebruikte niks. Mag ook niets hormonaal gebruiken vanwege de zwangerschapscholestase en vergiftiging. Wij zijn dan wel compleet met 3 kindjes dus mijn vriend wil zich laten helpen. Scheelt weer voor mij 🤭 Volgensmij heb je wel de stopweek als je borstvoeding geeft. Vraag het bij de huisarts voor de zekerheid!

één maand geleden

Reactie op IrisPostma93

Ah dankje wel voor je reactie :) Ik vroeg me af, gebruik jij ook iets van a ...
Ik weet van een vriendin die volledig borstvoeding gaf dat je dan alleen maar de minipil mag slikken als anticonceptie. Die pil slik je altijd door daar zit geen stopweek in.

één maand geleden

Reactie op Lyske

Ik weet van een vriendin die volledig borstvoeding gaf dat je dan alleen ma ...
Ja daar had ik indd olk naar gegoogled maar hoe betrouwbaar is de minipil?

één maand geleden

Reactie op MamaEm

Bij mijn eerste dochter heb ik uitsluitend borstvoeding gegeven. Ik werd pa ...
K heb 1.5 week bv gegeven...nu over op flesvoeding...ben benieuwd dan ivm ongesteldheid

één maand geleden

Reactie op IrisPostma93

Ja daar had ik indd olk naar gegoogled maar hoe betrouwbaar is de minipil?
Even betrouwbaar als een andere soort pil. Heb zelf ook de minipil geslikt omdat ik niet tegen de andere pil kan.

één maand geleden

Reactie op Lyske

Even betrouwbaar als een andere soort pil. Heb zelf ook de minipil geslikt ...
Ah dankje wel voor je advies 😃 dat doet me goed ik ben namelijk wel weer een beetje bang om zo snel evt zwanger weer te worden😅