19 Reacties
één maand geleden
Reactie op Lyske
Ik heb dit ook. 4 weken geleden bevallen en nu weer menstruatie. Shit he ha ...
Geef jij borstvoeding of fles?
één maand geleden
Reactie op Lyske
Flesvoeding
ah oke nee ik ben ook even benieuwd naar iemand die borstvoeding geeft hoelang dit weer duurt:) ik moet nog bevallen maar even nieuwschierig
één maand geleden
Reactie op Daniek12
Bij borstvoeding kan toch zolang je borstvoeding geeft wegblijven toch? En ...
ik volg even mee met je
één maand geleden
Reactie op IrisPostma93
ah oke nee ik ben ook even benieuwd naar iemand die borstvoeding geeft hoel ...
Bij mijn eerste dochter heb ik uitsluitend borstvoeding gegeven. Ik werd pas na ruim een jaar weer ongesteld dus het kan zeker lang duren!
Daarom had ik hoop dat het deze keer langer zou duren ondanks flesvoeding 😅
één maand geleden
Reactie op MamaEm
Bij mijn eerste dochter heb ik uitsluitend borstvoeding gegeven. Ik werd pa ...
Ah dankje wel voor je reactie :) Ik vroeg me af, gebruik jij ook iets van amticonceptie ? Want ik gebruikte de pil maar dan slik je zoveel weken en stop je zeg maar , en vroeg me af hoe dat dan gaat met bv?
En verder hoe groot is de kans om weer zwanger te worden als je bv geeft maar toch anticonceptie gebruikt maar nog niet ongesteld bent geweest? 😅
Sorry voor m'n lange verhaal
één maand geleden
Reactie op IrisPostma93
Ah dankje wel voor je reactie :) Ik vroeg me af, gebruik jij ook iets van a ...
Nee ik gebruik en gebruikte niks. Mag ook niets hormonaal gebruiken vanwege de zwangerschapscholestase en vergiftiging. Wij zijn dan wel compleet met 3 kindjes dus mijn vriend wil zich laten helpen. Scheelt weer voor mij 🤭
Volgensmij heb je wel de stopweek als je borstvoeding geeft. Vraag het bij de huisarts voor de zekerheid!
één maand geleden
Reactie op IrisPostma93
Ah dankje wel voor je reactie :) Ik vroeg me af, gebruik jij ook iets van a ...
Ik weet van een vriendin die volledig borstvoeding gaf dat je dan alleen maar de minipil mag slikken als anticonceptie. Die pil slik je altijd door daar zit geen stopweek in.
één maand geleden
Reactie op Lyske
Ik weet van een vriendin die volledig borstvoeding gaf dat je dan alleen ma ...
Ja daar had ik indd olk naar gegoogled maar hoe betrouwbaar is de minipil?
één maand geleden
Reactie op Lyske
Even betrouwbaar als een andere soort pil. Heb zelf ook de minipil geslikt ...
Ah dankje wel voor je advies 😃 dat doet me goed ik ben namelijk wel weer een beetje bang om zo snel evt zwanger weer te worden😅