12 Reacties
één maand geleden
Hier ook enorm veel last van ben sinds gister weer even goed gaan wandelen nog meer water drinken en een zak pinda s leeg gegeten.. er komt wat verbetering in
Verder moet havermout en chiapudding ook goed helpen daar zou je nog lekker ontbijtje van kunnen maken ❤️
één maand geleden
hier inderdaad ook last ervan heb tijdens zwangerschap al last van aambeien gehad tot nu toe eigenlijk.... heb zowiezo een darm probleem waardoor ik niet goed kan ontlasten.. en blij mag zijn als het me 1x in de 2/3 weken lukt😅😅 vanochtend heel hard liggen duwen omdat ik echt moest, er kwam wel wat maar het waren net muizen keuteltjes 🥴🥴 Hopen dat het snel wat beter gaat.. Ook bij jullie
één maand geleden
Aambeien heb ik ook....kan je poedersuiker opdoen (vocht gaat eruit) van vk tip gehad en neusspray of neusdruppels erop...en smeren met curanolzalf (etos) en curanol tabletten (etos) heb echt extreem grote aambei na de bevalling....kraamverzorgster schrok hiervan...en nu na 1.5 zo stukken minder ivm aambeien...en als nog tip voordat je gaat zitten je billen aanspannen of je een munt tussen je billen hebt en ook met opstaan( dit hielp echt bij mij) sterkte! Hopelijk heb je wat aan de tips
één maand geleden
Reactie op Daniek12
Aambeien heb ik ook....kan je poedersuiker opdoen (vocht gaat eruit) van vk ...
Oeh die laatste tip ga ik eens proberen!