101 Reacties
茅茅n maand geleden
Hier morgen uitgerekend maar helaas nog niks aan de hand. Morgen gesprek met verloskundige hoe en wat. Ik ga dit niet nog een week volhouden馃ス. Mentaal en lichamelijk ben ik echt ver op het einde
茅茅n maand geleden
Reactie op RS97
Same! Spannend he 馃挅
Hier hetzelfde inderdaad! Morgen 39 weken en vorige keer met 37+6 bevallen. Ben zoooo benieuwd!馃挄
茅茅n maand geleden
Reactie op Zwaan97
Oooh dat begrijp ik! Eerste kindje?
Ja eerste馃グ
茅茅n maand geleden
Vandaag 38 weken zwanger, nog 2 weken tot de uitgerekende datum!
Ben zelf 9 oktober jarig, ik hoop dat ze dan nog eventjes blijft zitten 馃き
茅茅n maand geleden
Jaaaa de laatste loodjes! Ik ben 7 oktober uitgerekend, maar heb een voorgevoel dat ze pas 17 oktober gaat komen dus ben heel benieuwd! 馃グ
茅茅n maand geleden
Wow, oktober 馃く Waar is de tijd gebleven? Bijzonder om al die geboorteverhalen al te lezen in de app. Ik ben 27 oktober pas uitgerekend dus nog even geduld... 馃
茅茅n maand geleden
hiezo nog 15 daagjes... maar zit nu al een aantal dagen op 1 cm ontsluiting die niet door wil zetten馃ズ vannacht opgeweest door wee毛n maar die zakte al snel weer af.... Wat kunnen wij als mama papa en grote zus niet meer wachten op haar komst馃ぐ馃グ
茅茅n maand geleden
Ik heb nog een weekje nodig en dan mag de man komen. Zo benieuwd naar alles. Heb er helemaal emo onder. Soms denk ik hellluuppp en soms heb ik er zin in haha.
Wel heel fijn idee dat het nog maximaal 3 weken gaat duren (ik mag niet overtijd) 茅n dat ik hierna compleet ben met ons gezinnetje en nooit meer zwanger, heerlijk:)!
茅茅n maand geleden
Woehoe! Ik vind het wel spannend, zeker dat je niet weet wanneer het gaat gebeuren. Misschien morgen, misschien over 5 weken. Want ben 25 okt uitgerekend. Wellicht zie ik al jullie beval verhalen hier voordat ik aan de beurt ben! Veel succes iedereen met de laatste loodjes 馃槉鈾ワ笍
茅茅n maand geleden
Spannend! Ik hoop op een oktober baby, maar met een uitgerekende datum van 20 oktober zou het zomaar eens een heel pril november baby鈥檛je kunnen worden!