101 Reacties
één maand geleden
22 oktober uitgerekend maar ik hoop zo dat hij eerder komt 😍🩵
Vandaag 37 weken dus laat maar komen!
één maand geleden
Reactie op Natureandwalks
Hier ook 20 oktober maar ik hoop toch niet op november 😂 al vind ik het zw ...
Hier ook 20 oktober 😄 hoop aan de ene kant ook niet op november, en toch zou 1 november wel een mooie bijzondere datum zijn (verjaardag van mijn overleden vader). Maar liever gewoon de 20e of 21e (verjaardag van mijn man).
We gaan het meemaken ☺️
één maand geleden
Reactie op Mzahhhhh
17 oktober uitgerekend. Laat de herfst baby’s maar komen. I can’t wait 🍂👶 ...
Ik ook 17e, maar hoop nog altijd dat ie wat eerder komt
één maand geleden
Reactie op Mzahhhhh
Ahw wat leuk. Houdt mij op de hoogte dan. Mn zoontje mag van mij ook eerder ...
Haha jij mij ook!
één maand geleden
Jeejjj ik verwacht ook dat het hier deze maand wel gaat gebeuren. Vandaag 37 weken. Ben de 22e uitgerekend dus technisch gezien kan het nog november worden maar toch denk ik van niet.
Zonet de laatste spulletjes gekocht en besteld die ik nog nodig had. Lees luiers tepelzalf speentje flesje hahah heerlijk idee dat nu alles klaar is
één maand geleden
12 oktober uitgerekend. We kunnen niet wachten🥰 al denken we beide dat ze zich wat eerder meld. Laten we het hopen haha
één maand geleden
Jaaaa eindelijk oktober! Ik ben pas de 28e uitgerekend maar ga de 21e ingeleid worden ivm hele grote baby. Ondertussen hoop ik heel erg dat hij zelf wat eerder komt, die 3 weken nog wachten lijkt echt oneindig 😅
één maand geleden
Ik kan ook echt niet wachten, maar toch denk ik vaak nog “blijf nog maar even lekker zitten”. Mijn vriend zegt ook iedere keer wanneer hij naar het werk gaat tegen mn buik “nog even lekker daar blijven hè vriend, wacht nog maar 2 weken”.
Ben 12 oktober uitgerekend, maar merk dat ik het ineens echt spannend vind. M’n vriend en ik genieten ook echt elke avond/weekend zo hard dat we nog met z’n tweetjes zijn.
Ik heb zelf 10 oktober in mn hoofd, misschien omdat ik die datum gewoon mooi vind. Mijn vriend roept 17 oktober, ben heel benieuwd. Hoop sowieso niet later dan de 17e haha, want heb toch ook zo een intense zin om lekker te baby knuffelen.
één maand geleden
Reactie op highupabove
Wow, oktober 🤯 Waar is de tijd gebleven? Bijzonder om al die geboorteverha ...
Ja erg he🤣 krijg spontaan zin om ook te bevallen van de verhalen hahaha. Ben 29 oktober uitgerekend dus we moeten nog even. Al rommelt het wel hier en daar bij mij dus wie weet😁....
één maand geleden
Tijd gaat snel. 31 oktober uitgerekend maar ga er vanuit dat de kleine meid wel eerder komt zo niet wordt ik misschien ingeleid met 39 weken. Wil onze kleine meid zo graag ontmoeten🩷