101 Reacties

één maand geleden

18 oktober is mijn uitgerekende datum🥰 Dus nog ongeveer 2,5 week. Begin wel wat spanning te voelen, maar heb er ook zin in. Al klinkt dat ergens gek om ‘zin’ te hebben in een bevalling haha! Ik hoop dat ze toch nog wel minimaal 2 weken blijft zitten en ik nog even wat rust kan pakken. Vluchtkoffer heb ik nog niet ingepakt🙈 Dit wilde ik vandaag gaan doen, maar ben ontzettend moe. Morgen dan maar☺️ Verder dan de allerlaatste kleine babywasjes en dan zijn we helemaal klaar voor haar komst🩷✨

één maand geleden

Ik 16 oktober uitgerekend zo spannend 🥰

één maand geleden

nu al besproken dat ik zaterdag ingeleid ga worden met 39 weken. mentaal en fysiek trek ik het niet meer. en ook vanwege tekort aan slaap.. al wel medicatie gehad en zelfs nachtje sedatie in het ziekenhuis om te slapen. en doordat ik minder leven voel willen ze me ook helpen gezien ik hier heel onzeker van wordt. wat natuurlijk niet meehelpt mentaal zo benieuwd en de spanning begint nu op te lopen. kan niet wachten om eindelijk mn kleine meid vast te hebben. na deze turbulente tijd.. nu alleen nog afwachten hoe lang ze na de inleiding op zich laat wachten 🩷

één maand geleden

Reactie op san1404

nu al besproken dat ik zaterdag ingeleid ga worden met 39 weken. mentaal en ...
Oh wat spannend! Precies hier het zelfde! Lig al 6 weken elke dag aan de ctg omdat ik de kleine bijna niet voel. Vrijdag krijgen wij de datum. Ik ben mentaal ook helemaal op en slaap 3 x perweek op temazepam! Fijn dat ze jouw ook gaan helpen👶🏻❤️

één maand geleden

Reactie op Zwaan97

Oh wat spannend! Precies hier het zelfde! Lig al 6 weken elke dag aan de ct ...
jij toevallig ook je placenta aan de voorzijde ? of nog meer oorzaken ?

één maand geleden

Reactie op san1404

jij toevallig ook je placenta aan de voorzijde ? of nog meer oorzaken ?
Nee placenta wel achter! Geen idee waardoor ik hem niet goed voel! Het maakt me ook heel onzeker. Hij is zelf ook erg rustig. Bij jou wel de placenta?

één maand geleden

31e uitgerekend.. erg spannend. Kan ook ern November kindje worden dus . 🍀🌼🌸😍

één maand geleden

Reactie op Zwaan97

Nee placenta wel achter! Geen idee waardoor ik hem niet goed voel! Het maak ...
ja bij mij wel placenta voor... maar onzekerheid snap ik helemaal.. echt om gek van te worden

één maand geleden

Reactie op Steentje133

Jaaaa eindelijk oktober! Ik ben pas de 28e uitgerekend maar ga de 21e ingel ...
Wat grappig. Hier ook 28 uitgerekend maar word ook de 21e ingeleid vanwege grote baby en mijn eerdere bevallingen met een grote baby.

één maand geleden

Toch een klein beetje balen.. vandaag 40 weken precies. Bij de verloskundige vanmiddag bleek alles nog potdicht te zitten, baarmoedermond zat nog hoog en de baby nog niet volledig ingedaald en was strippen dus niet mogelijk. Ergens hoop ik dat mijn lichaam gewoon uit zichzelf gaat starten zoals bij mijn oudste, maar ik ben gewoon op.. Hopelijk duurt het niet lang meer

één maand geleden

Mama’s! Een serenade aan ons. We zijn bijna al het hele jaar zwanger 💪🏻🫶🏻💜 Wij zijn ook aan het aftellen van 10 naar 9.. onwijs spannend en een super leuk kerstkadootje 🥂 proost!

één maand geleden

Wat vliegt de tijd! Wij zijn 15 oktober met ons mannetje uitgerekend🥹🩵🧸

één maand geleden

Ik ben de 15e uitgerekend, maar de kleine man wordt volgende week gehaald. Zo spannend! 🥰

één maand geleden

28 september uitgerekend en ze zit er nog steeds in dus officieel een oktober baby 🩷

één maand geleden

1 oktober uitgerekend, maar ze wil er nog niet uit denk ik

één maand geleden

Wat leuk om al jullie zenuwachtige berichtjes te lezen. Vele van jullie in spanning, gaat het nu echt gebeuren? 🥹 Sommige aan het stellen richting de laatste weken... Ik heb zelf 5 oktober uitgerekend. Onze oma is begin juli overleden en altijd erg geïnteresseerd geweest in de kleine. Ze is zelf 9 oktober geboren. Ze zei al meteen oh die wordt op mijn verjaardag geboren. Nu vertelde de VK bij de laatste controle dat eerste baby's meestal tussen week 40/41 gaan komen en dan is 40+4 dagen nog weer de meest voorkomende datum. Dat zou dan in ons geval 9 oktober zijn. Hihi. Dus ja we hebben nu 9 oktober in ons hoofd.😬

één maand geleden

6 oktober!! Zooo spannend, dan weten we ook eindelijk of het een jongen of meisje is 😍😍

één maand geleden

Vandaag voor controle geweest (39+5). Als hij zich niet voor donderdag 10-10 meldt dan krijg ik een inwendig onderzoek om te kijken of ik gestript kan worden… anders krijg ik weeenopwekkers en een ballonnetje en word ik dus medisch 🥲 wij willen graag thuis bevallen dus duimen maar!

één maand geleden

ik ben zelf de 16de uitgerekend, zit al ruim 3 dagen op 1 cm, vanmorgen de bloedprop verloren.. hopelijk komt er nu wat vaart achter... Want ben er wel beetje klaar mee haha heb een zware zwangerschap bij deze namelijk.. al 10x antibiotica kuur gekregen dus ben blij als ze eruit wilt komen🥺

één maand geleden

Ik heb er zin in! Oktober baby!