101 Reacties
één maand geleden
Ik ben 29 oktober uitgerekend, wie weet wordt het november💙. Ik hoop zelf heel erg op 26 oktober, de verjaardag van mijn overleden vader.
één maand geleden
Ik kan al aftellen naar de 15e voor de geplande keizersnede 😃 maar hoop stiekem dat hij zich eerder aandient, ook omdat ik dan weet dat hij er “klaar” voor is.
één maand geleden
Mijn oktober baby is uiteindelijk een september baby geworden. Haha dus geen verjaardagsmaandgenootje meer
één maand geleden
Reactie op marissarengers
Vandaag 38 weken zwanger, nog 2 weken tot de uitgerekende datum!
Ben zelf ...
Hé wat leuk. Ik ben ook op 9 oktober jarig, alleen wel wat eerder uitgerekend, as zaterdag 5 oktober. Ben benieuwd. Hopelijk krijgen onze dochters gewoon een eigen verjaardag 🙂
één maand geleden
23 oktober uitgerekend maar ik hoop dat ze eerder komt.. begin nu echt pijn aan mijn rug te krijgen en heb al voor de 6e keer antibiotica deze zwangerschap.
De voor weeën zijn er wel, en de baarmoedermond was vorige week verstreken.. dus ben benieuwd.
Zelf 1 november jarig dus hoop dat ze er dan al is🩷🥰
één maand geleden
21 oktober uitgerekend van onze 2e zoon. 🩵👶🏼
Onze eerste zoon is geboren met 40+1, dus ga ergens wel van 21 oktober ongeveer uit. Deze keer ook geen spanning of hoop dat hij eerder komt. Lekker go with the flow. Hij komt als hij er klaar voor is. Al kijk ik wel uit naar weer op mijn buik slapen😝
één maand geleden
Reactie op •𝐃𝐑𝐄𝐀𝐌•
30 Oktober uitgerekend maar ik heb zelf het gevoel dat onze kleine zich al ...
Hier ook 30 oktober! Ik neem al best lang rust en heb alsnog wel veel harde buiken en druk. Ik hoop dat ze eerder komt of rond de uitgerekende datum. Simpelweg omdat mijn oudste begin november jarig is. Maar het zou me verbazen hoor… Mijn andere kindjes kwamen exact rond uitgerekende datum.