7 Reacties

5 uur geleden

Kan het misschien vanaf het hoofdje komen? Ik merk dat onze kleine daar ook wel ruikt. Alleen heeft ze nog geen berg. Ik smeer soms wat lotion.

5 uur geleden

Misschien uit zijn neusje? Door reflux kan er wat spuug/melk komen en dat kan gaan ruiken. Of misschien z'n handjes? Elke dag met een doekje afdoen

3 uur geleden

Hoe is het in zijn nekje? Onder de kin kan ook wel lekker ophopen, en inderdaad onder oksels en liesjes en ook in de knieholtes. Ik kreeg de tip van CB om die plekken in te controleren, schoon te maken en in te smeren met een beetje babyolie of inderdaad sudo creme als het aan het smetten is.

3 uur geleden

Reactie op Tinita93

Kan het misschien vanaf het hoofdje komen? Ik merk dat onze kleine daar ook ...
Het komt ook indd vanuit zijn hoofdje ik smeer hem ook iedere dag in maar je ruikt het toch onder de babyolie door heel vreemd..

3 uur geleden

Reactie op Nienepien1993

Hoe is het in zijn nekje? Onder de kin kan ook wel lekker ophopen, en inder ...
Bij zijn nekje heeft hij niets ik kijk het wel iedere dag na. Ik maak het echt iedere dag schoon maar wat ik vreemd vind is dat het over een paar uur weer terug komt de geur en soms ook de witte plekjes

44 minuten geleden

Heel gek misschien maar gebruik je pampers van merk pampers? Als hij daar in plast ruikt t ook zoooo sterk echt vies.. bij kruidvat niet

21 minuten geleden

Reactie op D1212

Heel gek misschien maar gebruik je pampers van merk pampers? Als hij daar i ...
Nee dat gelukkig niet Kruidvat vind ik helaas niet zo fijn hij lekt daar doorheen:(