28 Reacties
8 dagen geleden
Dit herken ik van ons eigen baby. Onze dochter begon Dit te laten zien toen ze 2 weken was. Mijn moeder herkende dit van mij en mijn broertje en zusje. Wij hebben allemaal koemelkallergie gehad als baby. We zijn over gegaan op pepti met jbp ij overleg met het consultatiebureau en we zien een heel ander meisje.
5 dagen geleden
Reactie op wondertje_1989
Ach wat een nare reacties van de “professionals “. Heel frustrerend. En wat ...
Bedankt voor je lieve berichtje, welke vitamines gebruikte je waar je kindje niet tegen kon en hoe ben je er achter gekomen ?
5 dagen geleden
Reactie op Bellenblaas
Wanneer ben je begonnen met vitamine D en wanneer is het huilen begonnen ? ...
Hoe kwam je er achter dat het aan de vitamine druppels lag? Wat voor klachten had hij?
5 dagen geleden
Reactie op kaylee-Cherryll
Hoe kwam je er achter dat het aan de vitamine druppels lag? Wat voor klacht ...
We hebben alles terug gebracht naar de basis, want wij kregen ook allerlei advies wat we ook geprobeerd hebben maar niets hielp. Toen we terug gingen naar wat we week 1 deden, kwamen we er achter dat hij alleen nog zo slecht kon reageren op de vitamine D, deze gewisseld maar ook dat maakte geen verschil! (Beide vormen van Kruidvat geprobeerd en Davitamon)
Hij huilde contant, echt ontroostbaar. Overstrekte zich helemaal en ook z’n handen waren zulke vuistjes die helemaal wit kleurde van de kracht zeg maar. Wilde niet eten en liet veel scheetjes en z’n poepjes leken wat meer op keuteltjes / klei (niet het zachte babypoep iig)
We willen wachten met vitamine D en met een half jaar weer gaan beginnen. Dan gaan we laveen proberen, maar voor nu kiezen we vooral naar een rustige baby! Hij huilt alleen nog maar als hij honger heeft of vecht tegen z’n slaap. Het is echt een hele andere baby geworden!
Hoop voor jou, dat het dit wellicht ook is! (Bij ons duurde het 3/4 dagen, na het stoppen van de vitamine D, dat we verandering in zijn gedrag ervaarde)
5 dagen geleden
Reactie op Bonsai
Welk merk vit D gaven jullie? Of maakt het merk in deze niet uit?
Hebben de Kruidvat geprobeerd, beide vormen (water en olie basis) en davitamon. Schijnbaar zou Laveen beter moeten werken, maar wij starten pas weer als hij een half jaar is.
We hebben nu z’n rustig mannetje! Hij huilt alleen van de honger en als hij vecht tegen zijn slaap. Het huilen was zo zielig, dat we hem gewoon even willen laten groeien & z’n darmpjes willen laten ontwikkelen ☺️
5 dagen geleden
Reactie op Bellenblaas
Hebben de Kruidvat geprobeerd, beide vormen (water en olie basis) en davita ...
Hier hetzelfde kreeg ook krampjes van de druppels. Wij zijn ook gestopt en beginnen ook pas als zijn darmpjes verder ontwikkeld zijn ☺️ tot die tijd neem ik het als supplement (die voor volwassenen).