Mijn baby van 5 weken huilt bijna aan 1 stuk door. Ik overdrijf niet als ik zeg dat hij van 12 tot 12 alleen maar huilt en misschien 10 min slaapt..
Mijn gevoel zegt dat hij heel erg last heeft van buikkrampen. Ik zie het eigenlijk aan zoveel dingen.
Zoals: scheetjes, ontroostbaar huilen, gezicht zie ik vertrekken, hij wil niet eten als die pijn heeft, lichaam staat op spanning, beweegt veel, zijn handen zoeken iets om in te knijpen.
Hij krijgt als voeding, kruitvat eigen merk extra care.
Ik heb mijn verhaal bij de huisarts en consultatiebureau gedaan. Ik krijg eigenlijk alleen terug "babys huilen nou eenmaal gewoon'
"ze moeten even wennen' of "Na 3 maanden word het beter'
De tips die ik verder heb gekregen:
Inbakeren elke keer als hij moet slapen
Recht op laten drinken
Kleineren speen
Zet pil geven
Ik voel mijn eigenlijk niet gehoord en niet serieus genomen. Er wordt gedaan als of ik te makkelijk denk en er van uit ga dat baby's alles snel oppakken. Maar ik slaap al 4 weken niet. Ik huil elke keer als die begint met huilen wetende dat dit waarschijnlijk niet meer stopt. Dat hij waarschijnlijk zo veel pijn heeft 😭
Ik ben echt helemaal kapot.
Herkent iemand dit? Wat hebben jullie er verder aan gedaan ? En was er uiteindelijk echt iets aan de hand? Wat zou het kunnen zijn?
Alsjeblieft help mij 😩