15 Reacties

5 dagen geleden

Ik ben daar ook erg benieuwd naar...ik hoorde als je bv geeft dit maanden weg kan blijven...niet dus...ik gaf bv en nu flesvoeding...ben benieuwd wanneer het komt....

5 dagen geleden

Nog net geen 5 weken na mijn keizersnede 😫 ik geef flesvoeding.

5 dagen geleden

Na 5 weken helaas…. Was net twee dagen van het bloeden af en nu is het weer begonnen. Ik geef borstvoeding 🙄

VRIEND

4 dagen geleden

Bij de eerste werd ik met 6 maanden ongesteld, ik gaf borstvoeding. 🙃

4 dagen geleden

Bij de eerste met 6 maanden. Ik gaf borstvoeding en stopte na 4,5 maand overdag met voeden. Hoop dat t nu weer zolang duurt

4 dagen geleden

Bij mij was het bij mijn vorige kindje bijna 2 jaar weggebleven, toen mijn zoontje echt nooit meer s nachts dronk kwam het pas weer terug. Daar werd ik ook wel onzeker van. Maar natuurlijk ook wel fijn om niet ongesteld te zijn.. nu afwachten, kindje 2 is nu 7 weken bijna.

4 dagen geleden

4 weken, geef kunstvoeding

4 dagen geleden

Net 6 weken na mijn keizersnede, ik geef kv..

4 dagen geleden

Na 6 weken en geef kunstvoeding 😊

4 dagen geleden

Bij mijn eerste gaf ik flesvoeding en duurde het 4 maanden .. geef nu weer flesvoeding, benieuwd hoe lang het nu duurt :)

4 dagen geleden

Bij mijn eerste gaf ik volledig BV en werd ik na 4 weken weer ongesteld. Nu geef ik ook weer BV, ben benieuwd! Mijn zoontje is bijna 3 weken oud.

4 dagen geleden

Ik geef volledig borstvoeding. Bij mijn eerste werd ik na 10 maanden ongesteld. Nu is mijn kleine 6 weken, dus verwacht voorlopig nog niets!

4 dagen geleden

Flesvoeding en nu de eerste menstruatie weer gekregen na 5 weken

4 dagen geleden

Eerste 2 weken bv gegeven en nu 3.5 kv. Nu met 5.5 week denk ik? weer ongesteld geworden na keizersnede. Krampen, bloed, slap gevoel etc. Veel minder bloed en krampen als voorheen maar wel echt het ongesteldheidsgevoel.