Hi,
Ik ben 29 september bevallen van mijn eerste kindje.
Inmiddels vloei ik al een week niet meer maar ben ik nu denk ik sinds 3 dagen ongesteld?
Vind het wel raar want ik ben met 4 weken na de bevalling begonnen met de pil dus dit komt midden door de pil heen.
Maar ik heb er last van! Voel me echt slecht en verlies enorm veel bloed. Afgelopen nacht 3x doorgelekt omdat het normale maandverband het niet aan kan, vanochtend maar gelijk weer kraamverband aangeschaft. Ook heb ik echt bij iedere toiletbezoek wel stolsels soms zo dik als mijn duim.
Twijfel om de huisarts te bellen, heb voorheen namelijk nooit zulke heftige bloedingen gehad.
Herkent iemand dit?
Ja dit hoort erbij. Bij mijn eerste ook gehad en moest weer aan het kraakverband en ook de krampen waren veel heviger. Volgende kan ook nog hevig zijn maar neemt wel af en het wordt weer normaal.
Na 12 weken werd ik afgelopen vrijdag ongesteld. Jeetje wat heftig ineens... wereld van verschil met voor de zwangerschap. Bijna doorgelekt pfff dat heb ik nog nooit gehad. Zit nu op dag 4 en normaal zou het op dag 3 al wel bijna weg zijn... nu dus niet. Verder trouwens geen klachten..
Is heel erg normaal. De eerste paar menstruatie na ke bevalling kunnen heel heftig verlopen met opnieuw stolsels (die evht weer erg groot kunnen zijn) zolang je niet elke 30 minuten een maandverband helemaal vol hebt maken mijn verloskundigen zich geen zorgen.
Hier ook mega erg ongesteld, zoontje is nu 5 weken oud. Toevallig belde de gynaecoloog vandaag voor nacontrole. Heftig bloeden, stolsel verlies is normaal zei hij! Zeker de 1e menstruatie na een bevalling.