11 Reacties

12 dagen geleden

Ik ben nu ook ongesteld. 4de dag. dochter is net 6 weken. En hier ook heel heftig. Ben meerde keren doorgebloed.

12 dagen geleden

Ja dit hoort erbij. Bij mijn eerste ook gehad en moest weer aan het kraakverband en ook de krampen waren veel heviger. Volgende kan ook nog hevig zijn maar neemt wel af en het wordt weer normaal.

12 dagen geleden

Reactie op Nover

Ja dit hoort erbij. Bij mijn eerste ook gehad en moest weer aan het kraakve ...
*kraamverband😅

12 dagen geleden

Na 12 weken werd ik afgelopen vrijdag ongesteld. Jeetje wat heftig ineens... wereld van verschil met voor de zwangerschap. Bijna doorgelekt pfff dat heb ik nog nooit gehad. Zit nu op dag 4 en normaal zou het op dag 3 al wel bijna weg zijn... nu dus niet. Verder trouwens geen klachten..

11 dagen geleden

Hier ook na 4 weken echt best heftig

11 dagen geleden

Is heel erg normaal. De eerste paar menstruatie na ke bevalling kunnen heel heftig verlopen met opnieuw stolsels (die evht weer erg groot kunnen zijn) zolang je niet elke 30 minuten een maandverband helemaal vol hebt maken mijn verloskundigen zich geen zorgen.

11 dagen geleden

Hier ook mega erg ongesteld, zoontje is nu 5 weken oud. Toevallig belde de gynaecoloog vandaag voor nacontrole. Heftig bloeden, stolsel verlies is normaal zei hij! Zeker de 1e menstruatie na een bevalling.

11 dagen geleden

Geven jullie fles of bv overigens?

11 dagen geleden

Reactie op IrisPostma93

Ik werd ongesteld rond de 5 weken en geef fles voeding.

11 dagen geleden

Reactie op IrisPostma93

Hier ook flesvoeding en na 5 weken eerste menstruatie

11 dagen geleden

Reactie op Elora02872

Ik werd ongesteld rond de 5 weken en geef fles voeding.
oke dankje wel voor je reactie dat zal bij mij wel even uitblijven ik geef bv