7 Reacties

gisteren

Hee Nadwena, mijn dochter ook 15 maanden van 25/10/24 Mijn dochter sliep met 6 weekjes al door en super goed en sinds november veranderde het voor ons ook heel pittig omdat wij dit nooit hebben gehad. Maar het word beter er zitten soms nog nachtjes dat ze weer komt maar zoveel minder het neemt af. Geef haar soms toch een flesje in de nacht omdat ze dan rustig word en dan snel weer wil slapen ik was bang dat ze er aan zou wennen maar nu is dat weer over . Maar ze gaat nu ook soms op dagen naar 1 slaapje ligt eraan hoe laat ze wakker word. Overdag te veel slapen werkt hier ook niet goed te weinig slaap druk naar de nacht hier ook zoekende overdag 1 of 2 slaapjes vind zit soms best lastig waar doe je goed aan..

gisteren

Het is waarschijnlijk een slaapregressie Probeer niet gelijk de kamer binnen te komen en haar op te pakken zo gaat ze eraan wennen Actie-reactie ( is wel een lange adem maar zo leert ze dat ze echt in haar eigen bedje moet blijven en dat mama je niet gelijk mee neemt naar haar bed ) duurde hier 5 dagen Ik praat door de babyfoon tegen me kleintje Zo weet ze dat mama er is maar het echt tijd is om veder te slapen Meestal zeg ik ( naam) ga nog maat even liggen en dan laat ze zichzelf meestal vallen en gaat ze veder slapen Als ze echt overstuur is zou ik proberen om een halve melk fles te geven ( werkt bij ons in slaapregressies )

Reactie op yo

Het is waarschijnlijk een slaapregressie Probeer niet gelijk de kamer binn ...
Ja, ik heb ook geprobeerd haar te laten en niet meteen naar haar te gaan. Maar ze blijft huilen en stopt niet tot dat ik haar vast hebt :(

gisteren

Reactie op Nadwena Concetion

Ja, ik heb ook geprobeerd haar te laten en niet meteen naar haar te gaan. M ...
Ja dat lijkt mij dan slaapregressie Dan zou ik haar in je armen een melk fles geven ! Ze heeft dan extra mama liefde nodig 馃槉
Hier ook sinds een aantal nachten, soms gewoon 4 uur achter elkaar wakker! Niks helpt.. ik heb nu vandaag 1 dutje gedaan ipv 2 kijken of dat helpt
Hier ook. Nachten gaan wisselend. Af en toe een aai over d'r bol en dan is het klaar maar ze heeft ook al meerdere keren gezellig tussen ons in gelegen.

14 uur geleden

Hier deze week ook erg onrustig nachts. Gisteren was het toppunt 馃檲 spoken vanaf 05:30. Op de opvang slapen van 09:00 tot 10:00 en van 13:40 tot 14:00. Dus avonds bekaf. Van 22:00 tot 01:00 lopen jammeren. Om 06:30 weer de dag beginnen jeeeh 馃ぃ