15 Reacties

4 dagen geleden

Is heel normaal, baby’s hebben vaak elke dag op hetzelfde tijdstip een moment dat ze gaan clusteren. Bij mijn baby is het ‘s ochtends. Maar bij de meeste baby’s vaak einde middag of avond.

4 dagen geleden

Live mama m, Veel baby's clusteren in de namiddag/ vroege avond. Niks om onzeker over te zijn!! Ze bouwen zo een voorraadje op voor de nacht. Lekker aanleggen zodra ze komt..

4 dagen geleden

Ik denk ook clusteren. Hier ook in de avond.

4 dagen geleden

Reactie op Kaytje96

Is heel normaal, baby’s hebben vaak elke dag op hetzelfde tijdstip een mome ...
Oh wat fijn om herkenning te lezen. Ik werd er zo radeloos van..

4 dagen geleden

Reactie op jamiekiki

Live mama m, Veel baby's clusteren in de namiddag/ vroege avond. Niks om o ...
Bedankt!! Dit geeft me weer wat rust!

4 dagen geleden

Clusteren! Wij geven nu savonds een fles afgekolfde melk en daar slaapt mevrouw rustig 6/7uur op. Mijn productie is verder wel goed maar ze slaap dus wel lekker door

4 dagen geleden

Reactie op RobinB122

Clusteren! Wij geven nu savonds een fles afgekolfde melk en daar slaapt mev ...
Misschien ga ik dat ook eens proberen. Ook fijn om even een keer een flesje te geven ipv constant aan de borst.

4 dagen geleden

Reactie op RS97

Oh wat fijn om herkenning te lezen. Ik werd er zo radeloos van..
Ik snap je helemaal! Het is ook erg intens vind ik dat clusteren

4 dagen geleden

Reactie op Kaytje96

Ik snap je helemaal! Het is ook erg intens vind ik dat clusteren
Ja heel intens. Ik zie telkens een beetje op tegen de lange avonden omdat ik dan geen kant meer op kan met de hele avond voeden 😅

4 dagen geleden

Reactie op RS97

Misschien ga ik dat ook eens proberen. Ook fijn om even een keer een flesje ...
Nou dat had ik dus ook! Helemaal als ze dan savonds ook nog eens wil clusteren merk gewoon dat het bij beide meer rust gaf

4 dagen geleden

die van mij doet dat vanaf 12 smiddags tot 17 a 18 uur in de avond. hij dacht gisteren ik doe dit in de nacht. maar las ook dat het clusteren was, plus ze hangen straks tegen dat 1ste sprongetje aan.

4 dagen geleden

Reactie op RobinB122

Clusteren! Wij geven nu savonds een fles afgekolfde melk en daar slaapt mev ...
ideaal dat doe ik dus nu ook, vaker kolven.

4 dagen geleden

Reactie op Roosje35

ideaal dat doe ik dus nu ook, vaker kolven.
Ik ben alleen dan bang dat ik door het kolven te veel productie aan ga maken? Het is nu al best erg met toeschietreflex en de hoeveelheid die ze binnen krijgt als ze aan hapt

3 dagen geleden

Reactie op RS97

Bedankt!! Dit geeft me weer wat rust!
Lekker aan toegeven en laat je niet gek maken over mensen die zeggen dat je ze teveel vast hebt of oppakt of de borst geeft, jij bent hun troost en voedingsbron en alles in 1♥️

één dag geleden

hier precies hetzelfde, ik het los gelaten zoveel of vaak per dag. als hij huilt is meestal drinken/ honger dus geef aan toe. groeit goed dus