11 Reacties
6 dagen geleden
Hier zit hij ook altijd aan zijn oren en in zijn ogen te friemelen en wrijven dus weet het ook nooit. Laatst was hij wel echt al dagen niet te genieten en s’nachts ontroostbaar. Af en toe koorts die dan weer weg ging. Bleek dubbele oorontsteking. Had niet echt signalen dat het oorontsteking was. Ik dacht sprong 8/regressie/tandjes 😅
6 dagen geleden
Wij merken het vooral ‘‘s nachts aan hem. Veel jammeren in z’n slaap, veel wakker zijn met huilen en/of een nachtfles willen. Normaal slaapt hij door.
Daarnaast veel aan z’n oren zitten en tegenwoordig legt hij zelfs mijn hand op zijn oor als hij er last van heeft. Maar voornaamste teken dat hij last van z’n oren heeft is het ‘‘s nachts jammeren. Dat is voor mij echt herkenbaar.
5 dagen geleden
Mijn zoon had een dubbel oorontsteking. Wat ik merkte was in de nacht krijsend wakker en niet stil te krijgen (behalve na pijnstillers), speen weigeren, tijdens het eten ineens krijsen en niet meer willen dooreten (dus slecht eten en drinken), krijsen bij plat liggen zoals verschonen of wegleggen in bed en dus slecht slapen zowel overdag als snachts. Hij had geen koorts.
2 dagen geleden
Reactie op Liana92
Toevoeging: als je twijfelt kan je altijd even der oren laten nakijken bij ...
Heeft jouw zoon bijwerkingen gehad van de nurofen?
2 dagen geleden
Reactie op roeliieen
Bij oorontsteking hielp de combi zetpil + nurofen
Inmiddels is ons zoontje ...
Ook de zetpil van nurofen? Deze heb ik net gekocht. Kan dit ook samen met Paracetamol zetpil?