7 Reacties

25 dagen geleden

Ik ben na 2 dagen weer begonnen op mij zij te slapen. In het begin deed het wel pijn maar ik ben daar toen gewend aangeraakt. Alleen het omdraaien naar de zijkant ging wel moeizaam.

25 dagen geleden

Na 1.5 week ongv. Je wordt vanzelf wel zo moe dat je op je rug kan slapen🤭🤣

25 dagen geleden

Ik kon in het ziekenhuis al op mijn zij liggen. Het deed wel pijn maar vond het fijn om andere houdingen aan te nemen. Moest wel geholpen worden met draaien en de baby van kant wisselen met borstvoeding geven.

25 dagen geleden

Ik heb vannacht 1,5 uur op mijn zij geslapen, 4 dagen later. Wat mij goed helpt is goede tegendruk, dat lukt mij door met dekens een soort barricade te bouwen. Ik heb mijn eigen tweepersoonsdeksbed, dus dat lukte. Het is wel een gek gevoel want met opstaan moet ik alle ingewanden weer even de tijd geven om terug naar het midden te schuiven.

25 dagen geleden

Oh en pijn is hierbij leidend voor mij. Ik gebruik wel nog pijnstillers dus ik weet niet helemaal zeker hoe 'goed' het echt is dat ik het zo doe...

25 dagen geleden

Ik heb na zeker ruim 1,5 week pas op me zij kunnen slapen. En dan voornamelijk mijn rechter kant. De andere kant heeft me veel langer geduurd, want als ik dat deed kreeg ik weer heel veel pijn. Dus dat deed ik dan maar liever niet.

25 dagen geleden

Ik ben nu 17 dagen verder maar slaap weer op m'n zij vanaf dag 5 ongeveer... Eerst alleen met kussen/zwangerschapskussen maar inmiddels niet meer nodig. Wel een aanrader als je wat ondersteuning bij je buik wilt.