8 Reacties

8 dagen geleden

Heb er geen ervaring mee maar misschien een lactatiekundige om advies vragen?

8 dagen geleden

Door een ontsteking heb ik weinig bv. Vandaag met lactatie kundige gebeld. Tips: Laat je HA domperidon voorschrijcen Neem Boezemvriendjes plus Ga clusterkolven Misschien heb je hier iets aan?

8 dagen geleden

Reactie op CynthiaaW

Door een ontsteking heb ik weinig bv. Vandaag met lactatie kundige gebeld. ...
Super dankjewel ga alles even bekijken, ik denk eerlijk gezegd dat 1 borst ook ontstoken is ga morgen na de HA en kijk eventueel ook voor een lactatie kundige. Krijg jij nu iets voor de ontsteking?

8 dagen geleden

Reactie op Jessy193

Heb er geen ervaring mee maar misschien een lactatiekundige om advies vrage ...
Ga morgen kijken of ik een gesprek kan krijgen

8 dagen geleden

Reactie op sekina

Super dankjewel ga alles even bekijken, ik denk eerlijk gezegd dat 1 borst ...
Ik moest aan de antibiotica. Maar ik had ook een baarmoeder ontsteking en koorts erbij. Ik was net 4 dagen thuis van t ziekenhuis en kon toen weer terug🥲 had een ontstekingswaarde van 116

8 dagen geleden

Reactie op CynthiaaW

Ik moest aan de antibiotica. Maar ik had ook een baarmoeder ontsteking en k ...
Oog jeetje wat heftig zeg! 🥲 hoop dat het nu beter gaat! Beterschap🤗

8 dagen geleden

Hoi, ik herken je klachten! Hier ook een zoontje die ineens minder drinkt, onrustig is aan de borst. Ik ben me gaan verdiepen in spruw en ben er van overtuigd dat we dit beiden hebben. Heb je ook pijnlijke tepels/borsten? Ik dacht ook een borstontsteking te hebben maar denk dat het stuwing is omdat hij dus niet voldoende kan drinken. Wie weet kun je hier wat mee. Ik ga morgenochtend de huisarts bellen

8 dagen geleden

Reactie op sekina

Oog jeetje wat heftig zeg! 🥲 hoop dat het nu beter gaat! Beterschap🤗
Jaa gelukkig wel! Morgen even een check bij de HA. en domperidon even herhaal recept vragen