17 Reacties
één maand geleden
Ik wordt morgen waarschijnlijk ook ingeleid met een ballonnetje. Ben vandaag 39 weken echter heb ik met 36 weken in het zkh gelegen door nierbekkenontsteking en sindsdien heb ik alleen maar klachten.. vind het spannend maar ergens kijk ik er ook enorm naar uit! Ook niet te vergeten dat ook een reden is dat ik sinds vandaag echt minder leven voel..
één maand geleden
Ik word morgen ook ingeleid om medische redenen en dat vind ik alleen maar fijn zodat ze alle controle over mijn gezondheid en die van de kleine hebben. Ben mijn eerste bevalling ook ingeleid en dat was echt prima! Luister goed naar je gevoel en dan komt het helemaal goed, we gaan dit rocken! :)
één maand geleden
Kunnen ze je nog strippen? Ik zou ook waarschijnlijk binnen elke dagen ingeleid moeten worden ivm hoge bloeddruk en ben toen gestript. Dat gebeurde om 11.30 uur, 19 uur startte de echte weeën en om 20 uur bevallen. Al heb ik wel begrepen dat zo vlot na strippen maar echt een klein deel zo snel bevalt. Maar wilde je de tip toch nog meegeven. Iig heel veel succes!!
één maand geleden
Precies het zelfde gehad, hoge bloeddruk en eiwitten; zwangerschapsvergiftiging.
Moest blijven en werd ingeleid.
Kreeg een ballonnetje, dat deed langzaam wat maar niet voldoende. Dag daarna nog tabletten, die gaven het laatste zetje. Dag daarna konden ze dan ook mijn vliezen breken.
Ja het was even schrikken maar wel duidelijk: ik hoefde niet lang meer te wachten op onze baby. Die onzekerheid wanneer het zou gebeuren was dus weg.
Daarnaast werd ik op gang geholpen hierdoor maar beviel ik nogsteeds natuurlijk.
Alles komt goed! Veel mooist in het vooruitzicht. ❤️
één maand geleden
Ook jij kan dit! Hopelijk heb je een spoedige bevalling en heb je snel jullie kleintje in je armen 😘
één maand geleden
Reactie op ddaannn
Oh spannend! Mag ik vragen hoe je bent ingeleid?
Ik zou vandaag een ballonnetje krijgen maar bleek al 2cm ontsluiting te hebben dus dat had geen nut meer 😅. Vorige keer wel een ballon gehad en dat viel me alles mee. Nu worden mijn vliezen morgenochtend gebroken, zo spannend weer..
één maand geleden
Ik ben ook ingeleid vanwege hoge bloeddruk. Had woensdagavond controle en toen zeiden ze; we willen je eigenlijk morgen inleiden. Mijn eiwitten waren nog niet te hoog maar wel stijgende tov de 2 dagen ervoor. Ik vond het ook enorm spannend en heb advies gevraagd van mijn Vk. Ik was er mentaal misschien nog niet helemaal klaar voor (werd inderdaad overrompeld) maar ben heel blij dat ik erin meegegaan ben. De dag van de bevalling waren mijn urinewaardes namelijk wel te hoog en wie weet had ik bij langer wachten me doodziek gevoeld en misschien wel een spoedkeizersnede moeten krijgen. Dus inleiden is bij mij zeker positief geweest! Ook al was het even schakelen!
één maand geleden
Reactie op ddaannn
Oh echt spannend!!
En was het bij jou vorige ook een ballon zonder ontslui ...
Ja klopt, toen werd de ballon er na 24u uitgehaald en had ik 2-3cm uitsluiting.
Mijn vliezen zijn om 9u gebroken, nog geen weeën helaas dus zo aan de oxytocine.. succes allemaal!