12 Reacties

2 jaar geleden

馃槄

2 jaar geleden

Zou voor die hele grote tussen je tenen wel even naar de huisarts gaan, inderdaad! Met uitzondering van die joekel tussen je tenen herken ik je verhaal. Ik heb ook opeens overal moedervlekken, maar vind ze wel leuk馃檪

2 jaar geleden

Ik heb ook veel moedervlekken ineens erbij maar niet zo'n grote. Jeuk schijnt trouwens ook normaal te zijn in je zwangerschap haha

2 jaar geleden

Reactie op MarijnWim

Zou voor die hele grote tussen je tenen wel even naar de huisarts gaan, ind ...
Haha ja ik had er al best veel, ben nu 1 lopende moedervlek 馃槄馃ぃ

2 jaar geleden

Gaan ze na je zwangerschap weer weg? Of blijven ze? Weet iemand dat, of ervaring mee?馃槆

2 jaar geleden

Voor die van je teen zou ik zeker even langs de HA. En voor de andere: houd ze goed in de gaten. Vraag je man bijvoorbeeld om nu foto's van je rug te maken en dan elke paar maanden weer. Ik herken het wel van mijn vorige zwangerschap dat ik een paar moedervlekken erbij kreeg. Maar wel in de gaten gehouden, want als ze snel groeien (zoals die bij je teen) of onrustige randen hebben of gekke kleuren etc. dan moet je er wel actie op ondernemen.

2 jaar geleden

Reactie op Mowin13

Gaan ze na je zwangerschap weer weg? Of blijven ze? Weet iemand dat, of erv ...
Oh en ps na de zws zijn ze bij mij niet weggegaan...

2 jaar geleden

Bij mij worden het er niet veel meer, maar merk vooral dat de bestaande moedervlekken veel donkerder worden. Zwangerschapshormonen stimuleren de pigmentcellen ook. Ik weet niet of nieuwe moedervlekken weer weg gaan trekken, maar bij mij werden ze na verloop van tijd wel weer lichter. Duurde wel echt lang. En na m鈥檔 vorige zwangerschap was nog zeker een jaar tot 1.5 jaar de linea nigra zichtbaar. Uiteindelijk wel helemaal weg getrokken, maar zal dadelijk wel weer opkomen.

2 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik er ook veel moedervlekken bij. Van die irritante die op je huid liggen. Die zitten er nog steeds en moet ik eens weg laten halen, maar eerst deze zwangerschap even afwachten of ik er dan nog meer krijg.

2 jaar geleden

Ik krijg er allemaal moedervlekken bij op m鈥檔 borsten! En soms jeuken ze ook ineens 馃え. Zit me al elke keer af te vragen of ik er wat mee moet of dat het normaal is.

2 jaar geleden

Ik ben naar de huisarts gegaan en die heeft me doorverwezen naar de dermatoloog voor even een bodycheck . Kan geen kwaad denk ik maar 馃槄

2 jaar geleden

Ik lees mee, namelijk het zelfde 'probleem'. Vooral oude moedervlekken die ineens groeien.