8 Reacties
vorig jaar
Hoi! Wat leuk, ik houd ook van wandelen.
Ik heb een draagjas van het merk Mamalila gekocht via Vinted voor €100 ipv €380. Hij is waterdicht (20.000ml) en winddicht en heeft capuchon voor baby en voor mijzelf (ongeveer zoals op de foto). En er zit een flapje dat ik voor m’n nek kan vastknopen. Echt een geweldig ding. Misschien Vinted even afspeuren naar dit merk?
Ik voed meestal binnen in een café oid en heb onder de draagjas een wollen trui met knoopjes en daaronder een voedingstop en voedingsbeha.
Buiten voeden vind ik wel koud voor m’n baby…misschien dekentje mee in de rugzak oid..hoe doe jij dat? En hoe oud is je baby? Die van mij is 12 weken en ik merk dat 2,5 uur wandelen wel de max is, dan slaapt ze het grootste deel, daarna heeft ze dan echt speeltijd zelf nodig. Hoe lang kun jij wandelen?

vorig jaar
Bedankt voor jullie reacties. Ah maar natuurlijk een colletje. Nog helemaal niet aan gedacht @lauraLove
Ik heb de jas direct opgezocht @mandymm. Duur maar wel praktisch! Ik ga Vinted in de gaten houden.
Ik ben mana van 2 kindjes. De oudste is volgende week 2 en de jongste is 9 weken.
Wanneer we met zn allen op pad gaan (wandelingen ) draagt papa de oudste en ik de jongste. Ben nu aan het opbouwen . Knap dat jij al 2,5 uur kunt wandelen, heerlijk! Doe je dit vanuit huis of kies je voor wandelroutes?
Wij gaan half februari op pad met ons camper busje en hopen dan weer flink te wandelen.
De kleine is warm ingepakt en kan bij wijze van spreken in een skipak nog drinken maar mijn hals en borsten .. brr
vorig jaar
Reactie op Chantal321
Bedankt voor jullie reacties. Ah maar natuurlijk een colletje. Nog helemaal ...
Ja soms heel simpel maar je moet er maar net aandenken :) ik daar verder onder de draagjas en mannen trui deze zijn net wat wijder en fijner met voeden en dan of een voedingsbh of hemdje er onder maar net wat je zelf fijn vindt :)
vorig jaar
Je hebt nekwarmers om je eigen nek warm te houden in zo'n jas! Daarnaast geen ervaring met borstvoeding vriendelijke wandeling kleding:-) misschien als je het in het Engels Googled? Kan me voorstellen dat ze hier wel iets voor moeten hebben in de noordelijke landen (Scandinavië, mogelijk Canada?)
vorig jaar
Wij wonen in Zwitserland en gaan vaak wandelen in de bergen. Afgelopen weekend nog de sneeuw in geweest (3000 meter hoogte), niet om echt te wandelen maar te spelen met de peuter en frisse lucht happen. Ik heb de baby over m’n wintersportjas in de draagzak gehad, met zelf ook een skipakje aan. Ging super goed, hij is heerlijk warm gebleven bij -15.
Daar niet buiten gevoed natuurlijk, maar bij normale wandelingen is mijn truc om een zwangerschapslegging te dragen. Als ik dan m’n trui en hempje etc omhoog doe is m’n buik nog steeds bedekt.
vorig jaar
Ik draag ook veel en liep tegen hetzelfde aan (al geef ik geen bv meer). Ik heb een losse wollen col aangeschaft. Daarnaast gebruiken wij een draagcover in combinatie met onze normale jas. Draagjas vonden wij niet per se handig aangezien we beiden evenveel dragen. Vandaar de cover!
vorig jaar
Ohh ik wandel ook heel veel met mijn twee kleintjes! Oudste is nu net 2 geworden en gaat in de rugdrager bij papa. Jongste is nu 9 weken en gaat in de draagzak bij mij. Wij zoeken wel altijd een warm plekje om te voeden, gezien ik echt te veel moet hannesen anders. Heb sowieso nog geen fijne voedingsbh gevonden, zit altijd nog in de weg met voeden. Ik draag de baby in een wollen overall onder de draagjas. Hij houdt dan heel mooi zijn temperatuur. Zelf heb ik een coltrui aan en een hoge zwangerschapslegging. Mocht ik dan toch een keer buiten moeten voeden dan is er weinig echt bloot.
Ik volg trouwens een insta account die naast draagzakken en doeken ook vaak kleding toont, nog niet gekeken of er in NL ook aan te komen is, maar wellicht wel?!
https://www.instagram.com/letstalkbabywearing?igsh=bDQzMWRtZ3cycG0z