51 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben gestopt zodra ik wist dat ik zwanger was. Mijn paard is niet de makkelijkste en was er in de periode daarvoor een aantal keer afgevallen. Dus wilde geen risico nemen. Maar ik mis het wel heel erg. 😔

3 maanden geleden

Reactie op secondborn

Oh wat leuk en interessant! Die van mij heb een dikke knie dus dat wordt ko ...
Balen!! Hopelijk knapt ie snel op. Aan de andere kant een goede reden om zelf dan ook maar een stapje terug te doen. Echt lastig is dat voor dingen die je zo graag doet hé! Gelukkig is het mooi weer om lekker rustig aan te doen en zijn been te koelen

3 maanden geleden

Reactie op LP1993

Ik ben gestopt zodra ik wist dat ik zwanger was. Mijn paard is niet de makk ...
Dan is dat een verstandige keuze!! Vind ik sowieso in dit soort besluiten. Afgaan op je gevoel is dan altijd het beste! En we maken die keuze niet voor eeuwig. Volgend jaar kunnen we vast weer allemaal onze ritjes rijden 😁

3 maanden geleden

Reactie op LP1993

Ik ben gestopt zodra ik wist dat ik zwanger was. Mijn paard is niet de makk ...
ik mis het ook enorm , ik was met een jong paard bezig om door te rijden maar ben met 21 weken gestopt

8 dagen geleden

Hoe en wanneer gaan jullie het rijden weer opbouwen?

8 dagen geleden

Reactie op melissa401

Hoe en wanneer gaan jullie het rijden weer opbouwen?
ik volg eens even mee ik ben 3 nov bevallen

8 dagen geleden

Ik ben 1 oktober bevallen en heb er nu weer 3 keer opgezeten. Eerste keer alleen gestapt en dat voelde prima. Tweede keer stukje draf erbij en voelde ook prima. Dus vanaf nu weer rustig aan opbouwen ☺️ ik kijk wel per dag of ik nog andere verplichtingen heb. Liever op een rustige dag

8 dagen geleden

Reactie op Irisvxx

Ik ben 1 oktober bevallen en heb er nu weer 3 keer opgezeten. Eerste keer a ...
ik vind het wel erg spannend 😅 ik zat zelf echt wel aan de 6 weken te denken , nou heb ik geen eigen paard meer , maar verzorgpaardje dus hoop dat ik het na 6 weken of iets langer ook de draad weer kan oppakken

8 dagen geleden

Reactie op IrisPostma93

ik vind het wel erg spannend 😅 ik zat zelf echt wel aan de 6 weken te denk ...
Snap ik! Maar ik denk dat je gewoon je lijf en gevoel moet volgen. Die geeft het vanzelf aan wanneer het weer zou kunnen. En als het dan niet gaat kan je altijd weer afstappen ☺️

8 dagen geleden

Reactie op Irisvxx

Snap ik! Maar ik denk dat je gewoon je lijf en gevoel moet volgen. Die geef ...
ja precies😊 ik heb altijd fanatiek gereden alleen rond de 20 weken moest ik echt wel stoppen , omdat ik veel pijn had en ook heel duizelig van m'n paardje toen aftapte helaas 🥲 ik was gelukkig niet alleen en had hulp🙏 Maar jeetje wat mis ik het enorm zeg 🥲 Maar idd wat je zegt luister naar je lichaam

8 dagen geleden

Ik heb kunnen ‘rijden’ tot ongeveer 32 weken. Met 35 weken me laatste stapritje gedaan. Ondertussen twee weken geleden bevallen en hoop over een week of 3 er weer op te kunnen. Wij wonen op 4 hoog zonder lift dus moet er rekening mee houden dat ik ook nog thuis kom 🫢