4 Reacties
2 jaar geleden
Hai, ik ben ook een fanatiek padeller. Ik lees even mee. Ik ben nu 15 weken en speel op dit moment gewoon nog competitie. Ik ga de week van 2 mei nog een toernooi spelen. Ik wil toch ook nog de zomercompetitie spelen, we zijn dan wel met een aantal meiden en speel denk ik 3 van de 5 keer. Als de competitie is afgelopen ben ik rond de 26 weken. Het is wel damesscompetitie. Ik denk dat ik gewoon naar m'n lichaam moet luisteren en ga het gewoon proberen.
2 jaar geleden
Hi! Ik padel zelf ook, ongeveer 2 keer in de week. Ben nu bijna 17 weken. Zelf vind ik het ook nog lastig om te zeggen wanneer het handig is om te stoppen. Zodra het nog gaat, dan blijf ik het wel doen. Ik denk goed om naar je eigen lichaam te luisteren. Daarnaast zei ik ook, als m鈥檔 buik in de weg gaat zitten dan stop ik. Dat is nu nog niet het geval! 馃槉
2 jaar geleden
Ik heb niet aan padel gedaan maar bij de vorige zwangerschap wel tennis. Trainen is me toen tot 22 weken gelukt daarna merkte ik dat mijn spieren te slap werden om de draaibewegingen goed op te vangen en ik dus last kreeg van bekkenklachten. Buik eigenlijk nooit last van gehad alleen heel veel van maagzuur bij het ballen rapen馃槄