11 Reacties

één dag geleden

Wij gebruiken pepti met jbp , wat is je vraag?

één dag geleden

Reactie op Faan

Wij gebruiken pepti met jbp , wat is je vraag?
Ahh wat fijn iemand die het in combinatie gebruikt heeft jou kleine meer krampen er door ??

één dag geleden

Reactie op Chann9284

Ahh wat fijn iemand die het in combinatie gebruikt heeft jou kleine meer kr ...
De 1e 2 weken geeft elke wisseling van voeding krampen. Jbp (vooral nutritron) geeft ook meer krampen. Wij ondervangen dat met Sab Simplex.

één dag geleden

Reactie op Faan

De 1e 2 weken geeft elke wisseling van voeding krampen. Jbp (vooral nutritr ...
De pepti gebruiken wij al 4 weken maar hij heeft er nu verbogen reflux door dus de arts wil dat we het iets gaan verdikken ik heb die van Holland and b… want die van nutritron zit t veel suiker in Maar ben zo bang dat ze krampen te heftig worden

één dag geleden

Hier zeker meer krampen en obstipatie. We gebruiken al de jhbpm van Holland en barret want nutritron en kruidvat kunnen sporen van melk bevatten

één dag geleden

Reactie op Bowden

Hier zeker meer krampen en obstipatie. We gebruiken al de jhbpm van Holland ...
Ahh toch wel! Ik ben er ook zo bang voor en me kleine heeft al zo veel last! En hoeveel voeg jij toe aan een fles?? Door de pepti heeft mijn kleintje alleen maar mega dunne luiers dus de ontlasting mag wel iets dikker juist

één dag geleden

Reactie op Chann9284

Ahh toch wel! Ik ben er ook zo bang voor en me kleine heeft al zo veel last ...
Hier ook poepluiers tot halverwege haar rug soms en wat reflux door de pepti. Wij gaan er mee stoppen omdat het hier meer kwaad doet dan helpt. Moeten sowieso volgende week al gaan provoceren ... wij doen 120ml water en 4schepjes pepti. En een bodem van 't paarse schepje jhpbm

één dag geleden

Reactie op Bowden

Hier ook poepluiers tot halverwege haar rug soms en wat reflux door de pept ...
En wat is provoceren ? Ben een leek hier in Hoe oud is jou kindje ?

één dag geleden

Reactie op Bowden

Hier ook poepluiers tot halverwege haar rug soms en wat reflux door de pept ...
O oké ja ik heb nu een halve thee lepel en daar dan weer een kwartje van wil echt rustig en goed opletten wat hij doet al is het maar klein beetje

één dag geleden

Reactie op Chann9284

En wat is provoceren ? Ben een leek hier in Hoe oud is jou kindje ?
Vandaag 8 weken oud. Ons 1e zoontje had ook kma maar pas met 4 maanden kwamen we hier achter. Nu herkende ik de signalen. Provoceren betekent dat je wel weer melk geeft dus in dit geval gewone nutrilon 1. En dan kijk je wat er gebeurd. Bij ons is eczeem een hele duidelijke indicator althans bij ons zoontje van nu 3,5 jaar oud. En eigenlijk bij ons meisje ook maar omdat ze goed slaapt maar weinig drinkt hoopt de kinderarts dat ze alleen eczeem heeft en de pepti gewoon niet lust. Het is te proberen waard maar ik heb er een hard hoofd in.

één dag geleden

Reactie op Bowden

Vandaag 8 weken oud. Ons 1e zoontje had ook kma maar pas met 4 maanden kwa ...
O vandaar ze hebben mijn zoontje pepti gegeven omdat hij vanaf ze geborgen 2 weken antibiotica heeft gehad en ze darmen niet goed op gang kwamen dus met de pepti hoefde ze darmen niet zo hard te werken