14 Reacties

14 dagen geleden

Wij hebben sab simplex in huis, maar nog niet aan de kleine gegeven.

14 dagen geleden

Reactie op Marjo2024.

Wij hebben sab simplex in huis, maar nog niet aan de kleine gegeven.
En ook pepti voeding ??

14 dagen geleden

Ik volg eventjes, wij geven onze zoon ook pepti en hebben wel cinababy maar lijkt amper te helpen

14 dagen geleden

Reactie op Chann9284

En ook pepti voeding ??
Nee dat niet. Onze kraamzorg heeft sab simplex geadviseerd dus meteen aangeschaft voor het geval dat. Het kan gewoon door de flesvoeding, dus ook simpel in gebruik. Mocht de kleine erg last krijgen van krampen dan gaan we het proberen.

14 dagen geleden

Reactie op amvdb00

Ik volg eventjes, wij geven onze zoon ook pepti en hebben wel cinababy maar ...
Hier dus ook zelfs ziekenhuis opnamen omdat hij zulke heftige krampen heeft!! Ben begonnne bij osteopaat maar hij heeft zo veel pijn en word telkens wakker door de krampen

14 dagen geleden

Reactie op Chann9284

Hier dus ook zelfs ziekenhuis opnamen omdat hij zulke heftige krampen heeft ...
Wow, een ziekenhuisopname wegens de krampjes? Dan moet het wel heel heftig zijn .. wie heeft het ziekenhuis geïndiceerd?

14 dagen geleden

Reactie op Chann9284

Sterkte trouwens! Hopelijk kunnen ze snel wat betekenen!

14 dagen geleden

Reactie op Chann9284

Jeetje, sterkte!!!

14 dagen geleden

Reactie op Chann9284

Had mijn zoontje ook. Werd alleen nooit serieus genomen en afgedaan als “krampjes, is normaal. Kan tot 5 maanden wel duren”. Terwijl alles in mij zei dit klopt niet. Veel googlen uiteindelijk kwam ik terecht op echt exact mijn verhaal,maar dan ander kindje. Bleek lactose intolerantie te zijn. Medisch werd mij verteld dat dat bijna nooooooit voor komt bij baby’s dus dat zou t niet kunnen zijn. Uiteindelijk over gestapt na 6 maand drama op een voeding met amper lactose waardes. Binnen paar dagen rustig kind. Hier in Nederland kun je ook bij bijv Holland Barrett van die lactase druppeltjes kopen en in de fles doen. Ik zeg niet dat je kindje dat ook heeft maar tis misschien het proberen waard?😅 Zulke heftige krampjes en steeds krijsen is zo intens.. 😅

14 dagen geleden

Wij gebruiken pepti icm dan simplex druppels. Mag je gewoon samen gebruiken en gaat hier goed

14 dagen geleden

Wij gebruiken sab en merken echt heel veel verschil. Heeft echt nog wel af en toe krampjes maar niet meer zoals eerst uren lang. Nou meer 10/15 minuten

12 dagen geleden

Reactie op kees44

Wij gebruiken pepti icm dan simplex druppels. Mag je gewoon samen gebruiken ...
En hoeveel doen jullie ? En voor elke voeding ?

12 dagen geleden

Reactie op Sharrieexo

Wij gebruiken sab en merken echt heel veel verschil. Heeft echt nog wel af ...
Ja hier ook en word zelfs telkens wakker door de krampjes waardoor het slapen ook slecht gaat

12 dagen geleden

Wij gebruiken infacol!