11 Reacties

24 dagen geleden

Ik volg even mee, wij precies hetzelfde

24 dagen geleden

Misschien therapeutisch voeden? Dat deden wij in het begin ook, dat hielp hier wel!

24 dagen geleden

Reactie op Hagedoornbaby

Misschien therapeutisch voeden? Dat deden wij in het begin ook, dat hielp h ...
In zijligging voeden hebben we ook al geprobeerd. Zagen we de eerste dagen eel verschil maar daarna ook niet meer. Alsnog heel erg knoeien, verslikken en snel drinken.

24 dagen geleden

Reactie op Schildpad1989

In zijligging voeden hebben we ook al geprobeerd. Zagen we de eerste dagen ...
Ooh wat lastig, eng is dat, La ze zich verslikken

24 dagen geleden

Ook wij hebben precies hetzelfde. Speen 2 gaat te snel met verslikken en speen 1 krijgt ze haar fles niet leeg..

24 dagen geleden

De avent kan je wat strakker en losser draaien. Heb je al met speen 1 iets losser gedraaid op de fles geprobeerd? Dan is er minder vacuum in de fles en stroomt de melk iets makkelijker. Wel even goed opletten dat hij niet lekt voor je fles gaat geven. Bij ons hielp dit goed! Dicht draaien en dan net een slagje terug open draaien. Of juist andersom met speel 2 zorgen dat hij heel goed dicht gedraaid zit, dan is de vacuüm op het meeste.

24 dagen geleden

Reactie op Misty1995

De avent kan je wat strakker en losser draaien. Heb je al met speen 1 iets ...
Deze gaan we proberen. Ben benieuwd

23 dagen geleden

Zijn er ook spenen van andere merken die op de Avent flessen passen en tussen de maat 1 en 2 speen vallen dat iemand weet?

21 dagen geleden

Ik vond deze vandaag, mijn kleine vent dronken gemakkelijk 70cc weg in speen 2 alleen sinds 2 dagen viel die steeds in slaap halvewegen.. wij hebben net speen 3 getest en dat gaat super goed!

13 dagen geleden

Onze zoon dronk prima 90 en 120 ml hij is nu 1 maand. Nu opeens stopt die met drinken. Ik mag blij zijn als ik na 30 min tot 1 uur 30/40ml eruit heb. Wat raden jullie aan

12 dagen geleden

Reactie op Firsttimeboysmum

Onze zoon dronk prima 90 en 120 ml hij is nu 1 maand. Nu opeens stopt die m ...
Zoals hieronder ook wordt gezegd, misschien een speen omhoog proberen? Bij ons deed ze soms 3 kwartier over de fles en toen een speen hoger gegaan en dat scheelt zoveel!!