8 Reacties

9 dagen geleden

Ik zou eerder een fysiotherapeut bellen, klinkt alsof er een spier/zenuw vast zit

9 dagen geleden

Ben je ook sneller buiten adem? Want kunnen ook je longen zijjn

9 dagen geleden

Ik zou ff naar de ha gaan om te checken...want mss heb je wel longonsteking ivm je schouderbladen of een spier gekneust of klem zit...en overleg ff met je vk...mss komt hun bekend voor! Mss drukt ergens tegen aan...vooral niet mee doorblijven lopen hoor!! Gauw ff een afspraak maken. Ha = huisarts

8 dagen geleden

Ik zou dit zeker even laten controleren door de huisarts

8 dagen geleden

vannacht zette de pijn door naar ook m'n buik en zo hetig dat ik snachts naar de eerste hulp ben geweest. die gaf aan dat het waarschijnlijk stress is dat op m'n buik slaat en daardoor rugpijn krijg. vandaag na veel slapen bijna nergens meer last van dus hoop dat het zo blijft🫣

8 dagen geleden

Reactie op Dootje0302

vannacht zette de pijn door naar ook m'n buik en zo hetig dat ik snachts na ...
Hoi ik vind erg raar antw "stress" maar hou in de gaten ...echt optijd aan de bel trekken en je niet weg laten af poederen...met stress sorry vind ik...want dit is erg serieus je aankomende klachten!! Heb je goede medicatie gekregen ivm pijn?! Heel veel sterkte!!

7 dagen geleden

Reactie op Daniek12

Hoi ik vind erg raar antw "stress" maar hou in de gaten ...echt optijd aan ...
ja ik geloof er ook niet heel veel van🫣 maar omdat ik nu nergens meer last van heb alleen af en toe nog wat gevoelig heb ik het er maar bij gelaten. Verder heb ik alleen medicatie gekregen voor die nacht voor de misselijkheid.

7 dagen geleden

Reactie op Dootje0302

ja ik geloof er ook niet heel veel van🫣 maar omdat ik nu nergens meer last ...
Heel goed gewoon in de gaten houden .....fijn dat nu beter gaat...hopelijk helpt de medicatie