13 Reacties

19 dagen geleden

Hoi zijn het geen naweeen wat je hebt? Sterkte!!

19 dagen geleden

Reactie op Daniek12

Hoi zijn het geen naweeen wat je hebt? Sterkte!!
Ik dacht er ook aan, heb ze de eerste dag in het ziekenhuis ook gevoeld. Maar die trokken weg, en vannacht was het een constante pijn 😕

18 dagen geleden

Ik had dit ook ongeveer een week na de bevalling. Bij mij zei mijn kraamzorg dat het de banden zijn. Dat het komt dat je weer wat meer aan het doen bent en dat je lichaam eigenlijk aangeeft joe kalm aan doen.

18 dagen geleden

Reactie op babynummertwee

Ik had dit ook ongeveer een week na de bevalling. Bij mij zei mijn kraamzor ...
Dat zou wel eens kunnen 🙈 Merk dat als ik rust pak dat het minder is idd!

18 dagen geleden

Reactie op lvo1821

Ik dacht er ook aan, heb ze de eerste dag in het ziekenhuis ook gevoeld. Ma ...
Wat heftig zeg. ...en paracetamols nemen ivm spiegel opbouwen? Er zouden meer moeders dit hebben...je bent vast niet de enige ...hopelijk weet de verloskundige meer ivm je te helpen!!

18 dagen geleden

Reactie op Daniek12

Wat heftig zeg. ...en paracetamols nemen ivm spiegel opbouwen? Er zoude ...
Mss helpt een kruik?

18 dagen geleden

Reactie op Daniek12

Wat heftig zeg. ...en paracetamols nemen ivm spiegel opbouwen? Er zoude ...
Ik denk dat we de oorzaak gevonden hebben, het zijn waarschijnlijk mijn darmen! Er lijkt een soort obstipatie te zitten, ondanks zakjes Macrogol. Ik gaf ook altijd zo’n enorme buikpijn als ik naar het toilet moest terwijl ik ongesteld was. Diezelfde pijn voel ik nu dus ook ☹️ Maar allang blij dat het waarschijnlijk mijn baarmoeder niet is!

18 dagen geleden

Reactie op lvo1821

Ik denk dat we de oorzaak gevonden hebben, het zijn waarschijnlijk mijn dar ...
Wat fijn zeg! Hopelijk gaat het beter....ik gebruikte lactulose & lijnzaad...maar dat helpt denk weinig bij jou...

18 dagen geleden

Reactie op Daniek12

Wat fijn zeg! Hopelijk gaat het beter....ik gebruikte lactulose & lijnz ...
Lijnzaad eet ik nu ook elke dag, en eigenlijk was het met die Macrogol helemaal goed, maar vandaag ff met de verloskundige overleggen of ik die niet een zakje meer mag pakken!

16 dagen geleden

Reactie op lvo1821

Lijnzaad eet ik nu ook elke dag, en eigenlijk was het met die Macrogol hele ...
Wat fijn zeg!!

14 dagen geleden

Hier voor de 3e x deze extreme pijn. Bij de eerste kwam het door placenta rest en 2ontstekingen in de baarmoeder. Bij de tweede door een blaasontsteking en nu de derde x hebben ze geen oorzaak. Alles nagekeken en onderzocht maar alles is goed. Snap hoe vreselijk je voelt.

14 dagen geleden

Reactie op Doomnx

Hier voor de 3e x deze extreme pijn. Bij de eerste kwam het door placenta ...
Oh wat ontzettend klote! Bij mij bleken het m’n darmen te zijn. Er zat ergens een obstructie. Heb bij de Kruidvat microlax gehaald en het was meteen over! Weet niet of dat het ook bij jou zou kunnen zijn, maar ik hoop het voor je want dan ben je er zo vanaf!

14 dagen geleden

Ik heb dit ook gehad. Waren waarschijnlijk ook de darmen. Als ik naar de wc was geweest dan ging het weer wat beter voor een dag. Nu (4 weken na de bevalling) eigenlijk bijna geen last meer van gelukkig!