10 Reacties

12 dagen geleden

Het lijkt een beetje op eczeem. Wellicht even langs de huisarts gaan die kunnen (als dat het is) een zalfje voorschrijven. Vooral heel vervelend. Succes!

12 dagen geleden

Blaasjes eczeem

12 dagen geleden

Ik heb dit ook! Maar bij mij jeukt het vooral. Schijnt ook bij sommige een kwaaltje te zijn.

12 dagen geleden

Blaasjes exceem inderdaad, ik heb hier elk jaar last van zodra het mooier weer wordt. Afgelopen jaren kreeg ik hiervoor een hormoonzalf voor voorgeschreven via de huisarts maar deze mag tijdens zwangerschap niet gebruikt worden. Wees hier dus allert op.

12 dagen geleden

Is niet heel veel aan te doen - komt vaak door de warmte. Het kan verder geen kwaad, heb er al jaren last van en nooit iets voor gesmeerd. Goed na het handen wassen je handen drogen enzo 😊

12 dagen geleden

Hier ook, maar dan al 10 jaar. Dyshidrotisch eczeem is het (bij mij), je hebt er zalfjes voor, heb het nooit gebruikt. Vooral bij warmte speelt het op. Kan echt heel vervelend voelen. Het ziet er bij mij in ieder geval hetzelfde uit als bij jou, heb het ook op dezelfde plek en alleen m’n wijsvingers.

11 dagen geleden

Reactie op unknown2024

Hier ook, maar dan al 10 jaar. Dyshidrotisch eczeem is het (bij mij), je he ...
Thanks!

11 dagen geleden

Reactie op LVN 🧸

Ik heb dit ook! Maar bij mij jeukt het vooral. Schijnt ook bij sommige een ...
Goed om te weten had het laatst ook ineens nooit gehad en dacht wat is dit

11 dagen geleden

Ik herken dit heb het zelf ook. Ik slik daarvoor ook cetrizine nu. Als ik deze niet inneem ga ik echt kapot van de jeuk. Normaal levocitrizine maar mag niet vanwege de zwangerschap. Mocht je er last van blijven houden even na de huisarts.

10 dagen geleden

Ik heb dit serieus mijn hele leven een paar keer per jaar en ik dacht dat het gewoon een (pijnlijke) irritatie was. Vandaag geleerd dat het een soort eczeem is. Thanks! 🥰