Hoi dames! Ik dacht net dat ik moest plassen, maar er kwam letterlijk maar 1 druppeltje en daarna voelde en hoorde ik beneden een plopje. Geen vruchtwater te zien verder. Zouden jullie hiervoor de vk bellen? Ik ben 39+6, dus in principe mag het komen!
Iemand die dit herkend? Groetjes!
In principe hoef je (buiten kantoor tijden) niet te bellen wanneer je vliezen breken, dus ik zou even afwachten. Maar als je denkt dat t echt iets anders is en je het niet vertrouwt moet je natuurlijk wel bellen
Ik zou de VK wel bellen, niet om je angst te geven.. maar ik heb dit gehad in het ziekenhuis.. waar ik al wel lag omdat ik steeds bloedverlies had, en was een stuk minder ver als jou .. maar ik sliep al 3 nachten nog amper & voelde de laatste nacht snachts ook een plop, de volgende ochtend heb ik een echo gehad omdat ik zo'n last had van alles bij elkaar, bleek m'n placenta los te laten en ben ik gelijk na de OK gebracht, waar mijn meisje uiteindelijk (in stuit!) Al met 30 weken en 4 dagen is geboren op de OK...
Ja het was meer achteraf dat ik ging denken zou die "plop" dan toch iets mee te maken hebben gehad. En zeker weten doe je het natuurlijk niet, maar mijn ervaring is beter het zekere voor het onzekere nemen dan maar!
Ze denkt dat de vliezen wat hoger zijn gescheurd dus ik mag het de komende uren in de gaten houden en morgen controle :) dank voor jullie hulp lieve dames!