15 Reacties

één maand geleden

In principe hoef je (buiten kantoor tijden) niet te bellen wanneer je vliezen breken, dus ik zou even afwachten. Maar als je denkt dat t echt iets anders is en je het niet vertrouwt moet je natuurlijk wel bellen

één maand geleden

Ik zou de VK wel bellen, niet om je angst te geven.. maar ik heb dit gehad in het ziekenhuis.. waar ik al wel lag omdat ik steeds bloedverlies had, en was een stuk minder ver als jou .. maar ik sliep al 3 nachten nog amper & voelde de laatste nacht snachts ook een plop, de volgende ochtend heb ik een echo gehad omdat ik zo'n last had van alles bij elkaar, bleek m'n placenta los te laten en ben ik gelijk na de OK gebracht, waar mijn meisje uiteindelijk (in stuit!) Al met 30 weken en 4 dagen is geboren op de OK...

één maand geleden

Reactie op Beauyana

Ik zou de VK wel bellen, niet om je angst te geven.. maar ik heb dit gehad ...
Ik heb geen idee of de plop er uberhaupt mee te maken had, maar ik dacht snachts gelijk toen ik het voelde, dit is niet de baby die deze "plop" gaf...

één maand geleden

Reactie op Hagedoornbaby

In principe hoef je (buiten kantoor tijden) niet te bellen wanneer je vliez ...
Klopt daarom twijfel ik! Maar ja miss beter nu dan dat ik ze over paar uurtjes wakker bel

één maand geleden

Reactie op Beauyana

Ik heb geen idee of de plop er uberhaupt mee te maken had, maar ik dacht sn ...
Wow heftig verhaal! Ik ga ze gewoon even bellen denk ik, liever teveel dan te weinig…

één maand geleden

Reactie op Beauyana

Ik zou de VK wel bellen, niet om je angst te geven.. maar ik heb dit gehad ...
Omg wat eng!

één maand geleden

Reactie op tima92

Klopt daarom twijfel ik! Maar ja miss beter nu dan dat ik ze over paar uurt ...
Snap ik! En als ik dit hieronder lees ,oh ik ook even bellen..

één maand geleden

Reactie op tima92

Wow heftig verhaal! Ik ga ze gewoon even bellen denk ik, liever teveel dan ...
Ja precies, daar zijn ze voor! Beter een keer teveel bellen, dan te denken wacht het wel af en achteraf te moeten denken "had ik maar gebeld"

één maand geleden

Reactie op Hagedoornbaby

Omg wat eng!
Ja het was meer achteraf dat ik ging denken zou die "plop" dan toch iets mee te maken hebben gehad. En zeker weten doe je het natuurlijk niet, maar mijn ervaring is beter het zekere voor het onzekere nemen dan maar!

één maand geleden

Ze denkt dat de vliezen wat hoger zijn gescheurd dus ik mag het de komende uren in de gaten houden en morgen controle :) dank voor jullie hulp lieve dames!

één maand geleden

Reactie op Beauyana

Ja het was meer achteraf dat ik ging denken zou die "plop" dan toch iets me ...
Zeker waar!!

één maand geleden

Reactie op tima92

Ze denkt dat de vliezen wat hoger zijn gescheurd dus ik mag het de komende ...
Ahh nou fijn dat je morgen op controle kan komen , hopelijk is dit het teken dat jullie kleintje snel bij jullie is 😍❤️

één maand geleden

Reactie op tima92

Ze denkt dat de vliezen wat hoger zijn gescheurd dus ik mag het de komende ...
Hoop dat het allemaal meevalt en datje de kleine snel bij je mag houden ❤️

één maand geleden

Hoe is de controle vandaag gegaan?? 🫶🏽

12 dagen geleden

Reactie op Beauyana

Hoe is de controle vandaag gegaan?? 🫶🏽
Was die dag dus bevallen! 40 wk precies 🥰🥰