290 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Jezzica93

Ik had vannacht een nachtmerrie over dat ik heel veel bloedverlies kreeg 😰 ...
Oh wat heerlijk! Hier ook de placenta voor, maar nog niks te voelen. 18+4

6 maanden geleden

Reactie op mamainspe24

Oh wat heerlijk! Hier ook de placenta voor, maar nog niks te voelen. 18+4
Aww nog even geduld ❤️ wie weet elk moment! 🥰

6 maanden geleden

Ik had hier vandaag zin in. (Ik weet het geslacht niet 😅 pas bij de geboorte, maar de eerste was een jongen dus wilde eens roze muisjes eten 🤪) Of is het slecht geluk om muisjes te eten als je zwanger bent 🤔

6 maanden geleden

Vandaag een heerlijke ontspannende zwangerschapsmassage gehad. En bij thuiskomst had manlief de hele logeerkamer (toekomstig babykamer) leeggehaald! Zo fijn, dan kunnen we nu beginnen met opbouwen

6 maanden geleden

Mijn vriend legt net zijn hoofd op mijn buik: "Ik hoor iets!!" "Wat dan?" "Alsof ie aan het zwemmen is!! Plop, plop, plop, plop.." Grappig, de welbekende plopjes die ik dus nog niet echt voel kan hij al wel horen!! Haha

6 maanden geleden

Vandaag ons kindje erkend en aanstaande dinsdag de 20 weken echo. Dan gaan we ook horen of het een jongen of meisje wordt♥️♥️ we zijn zo benieuwd😍

6 maanden geleden

Vandaag is de babykamer gestuct. Naderhand stond ik even te kijken en ik begon ineens alle meubeltjes erin te zien. Wat een mooi moment

6 maanden geleden

Vandeweek heeft mijn vriend de baby voor het eerst gevoelt van buitenaf. Zelf voel ik m al vanaf 15+4 (heel lichtjes toen hoor). Maar nu 18 weken voel ik m elke dag heel duidelijk. Placenta ligt voor. Zo leuk gezicht trok mijn vriend toen hij het voelde. Het lukt me alleen niet vaak want elke keer als hij wil voelen stopt hij er mee 😂😂

6 maanden geleden

Ik had alvast een paar rompertjes de wasmachine gedaan. Toen de wasmachine klaar was en ik ging naar boven om de rompertjes op het droogrek te hangen stond mijn partner dat al te doen. Ik ontplofte zowat van liefde en geluk🥰

5 maanden geleden

Zaterdag tijdens de verjaardag van mijn vriend, aan de familie verteld dat we een jongetje krijgen🩵👶🏻

5 maanden geleden

Knuffelen met mijn pasgeboren nichtje die vrijdag is geboren🩷👶🏻

5 maanden geleden

Voelde onze baby boy al best vroeg, af en toe heel lichtjes.. maar nu is hij echt al paar minuten aan het bewegen en voel ik het veel duidelijker 😍 zooo bijzonder 🩵

5 maanden geleden

Woep Woep!! Vanochtend ging de wekker, vriend draait zich nog een keer om, ik lig lekker te liggen, en ineens.. Voel ik iets!! Onmiskenbaar schoppen!! Hand erop.. Yes!! Ook aan de buitenkant, voor het eerst!! Ik tegen vriend: "Hand!! Nu!!" Hij heeft het ook gevoeld!! Dat is nog eens fijn wakker worden 🥰

5 maanden geleden

Gisteravond voor het eerst de baby niet allen van binnen gevoeld, maar ook van buiten met mijn hand! Hopelijk kan mijn vriend haar ook snel voelen 🤞🏼

5 maanden geleden

Vandaag tikken we die magische 24 weken grens aan 🤗

4 maanden geleden

Lichtpuntje van vandaag: 24 weken grens is bereikt! Zo dankbaar dat het nogsteeds allemaal goed mag gaan met de baby 🥰

4 maanden geleden

Heb ik al eens gezegd hoe lief mijn vriend is? Ik heb vandaag een zware dag. Ik loop al de hele dag te klagen dat mijn buik zo zwaar en gespannen voelt, ik beweeg extreem traag, de dingen die ik gepland had te doen die lukken me niet. En mijn vriend houd gewoon zijn smile op zijn gezicht, geeft me een knuffel, en zegt: "Doe jij maar rustig aan, wat vandaag niet lukt dat komt morgen wel." Hij geeft me precies de goeie energie terug, waarmee hij laat blijken dat hij het heel vervelend vindt voor mij dat het vandaag ff niet wil lukken, maar ook dat hij het zijn eigen dag niet op een negatieve manier laat beïnvloeden (waar ik heel opgelucht over ben). Hij is zo lief!! 🥰

4 maanden geleden

We zijn deze week op vakantie in Toscane en bezoeken af en toe een dorpje. Elke keer als er even omhoog moeten lopen (een trap of heuvel op), duwt mijn vriend me een beetje omhoog. Precies het (letterlijke) steuntje in de rug om niet uitgeput boven te komen en werk te kunnen genieten van de prachtige omgeving!

4 maanden geleden

Reactie op GGK

We zijn deze week op vakantie in Toscane en bezoeken af en toe een dorpje. ...
Ah lief! Hier is het een gewoonte geworden dat als mijn vriend achter mij de trap op loopt hij twee handen onder mijn billen zet en mij omhoog ‘helpt’😂

4 maanden geleden

Vandaag is het derde trimester begonnen! Super fijn en ook heel gek. Als ik er te lang bij stilsta moet ik bijna huilen haha!