290 Reacties

4 maanden geleden

De kinderen hebben tot 8 uur geslapen 🥳 normaal is het 6:00/6:30 😁 wat een genot 😍

4 maanden geleden

Reactie op Happymealtje

Ah lief! Hier is het een gewoonte geworden dat als mijn vriend achter mij d ...
Precies dit 😂 heel gezellig en het werkt verrassend goed haha

4 maanden geleden

Vandaag is mijn nieuw bestelde zwempak binnengekomen. En hij zit als gegoten. Bijna klaar voor vakantie!

4 maanden geleden

Haha dat naar boven helpen met de handen op mn billen doet mijn vriend ook. Hij vind het helemaal niet erg om te helpen. 😛 Ik heb vandaag een gesprek met m'n leidinggevende gehad. Was lichamelijk en mentaal zo ongeveer ingestort door de drukte op werk. Ik stoomde wel door maar thuis voelde ik me niks meer waard. Vanaf nu werk ik alleen nog korte ochtenden. De invulling daarvan is aangepast en ik mag niet meer doen dan dat. Ben nogal slecht in aan de rem trekken dus daar wil ze me op deze manier bij helpen. Nu dus een rustigere periode in. Minder lopen, minder zorg. Geeft me echt een gevoel van rust. 😇

4 maanden geleden

Zo heerlijk bezig met de babykamer. Vrijdag is ie af 😍 Elke avond stap ik de kamer in en voelt het zo fijn om te beseffen dat we ons kleine mannetje al over 3 maanden mogen verwelkomen🥺

4 maanden geleden

Kon deze niet laten liggen 🥹🩵, duurt nog even maar hij past er vanzelf in haha!

4 maanden geleden

Vanaf nu ben ik vrij 😁 voor de komende 25 weken!

4 maanden geleden

Ik heb nu al een kerstpakje gekocht met 'my first christmas' erop. Met allemaal kleine rendiertjes 😍 I love it!

4 maanden geleden

Afgelopen week is m’n bloed getest omdat ik Rhesus D positief ben. Vandaag in m’n dossier terug gelezen dat er geen antistoffen zijn terug gevonden 🥳😇

4 maanden geleden

Sinds paar weken voel ik de baby nu elke dag wel meer dan 3x de hik hebben 🥹 op dit moment nu ook, blijft zo bijzonder. Volgens de gynaecoloog een heel goed teken omdat ze dan flink aan het oefenen is voor het ademen straks 👏🏼💕

4 maanden geleden

Hallo derde trimester 🤗

3 maanden geleden

Onze zoon (september 3) heeft net voor het eerst op het potje geplast 🥳

3 maanden geleden

Reactie op fvdp

Kon deze niet laten liggen 🥹🩵, duurt nog even maar hij past er vanzelf in ...
Ahh deze heeft mijn zoontje van twee ook. Zijn zijn favo schoentjes 🥰

3 maanden geleden

Vandaag is mijn eerste verlofdag. Vanochtend heb ik mijn zoontje naar de opvang gebracht en ben ik nog even weer het bed ingedoken. Zojuist nog een heeeeerlijk tweede dutje gedaan. Ik heb denk ik wat in te halen!😂

3 maanden geleden

Hier is het verlof gisteren begonnen! Of eigenlijk vakantie+verlof. Mn afgelopen weekje vakantie (maand geleden) stortte ik lichamelijk in elkaar en heb er totaal niet van kunnen genieten. Nu voel ik me zoveel beter!! Heerlijk om de laatste dingen te regelen en puntjes op de i te kunnen gaan zetten. 🎉🥳

3 maanden geleden

Op m'n werk was een patiënt aan 't vissen naar 't geslacht van de kleine maar dat lukte d'r natuurlijk niet. Zegt ze: ach het wordt iig een mooie baby want jij bent ook mooi! Super lief toch? ☺️

3 maanden geleden

Vanmiddag een zwangerschapsshoot gehad thuis en voel me helemaal empowered. Kan het iedereen aanraden! Nu wachten op de foto’s

3 maanden geleden

Reactie op MarijnWim

Vanmiddag een zwangerschapsshoot gehad thuis en voel me helemaal empowered. ...
Wat voor kleding heb je gekozen voor je zwangerschapsshoot? Ik mag eind van de maand, maar ik kom er nog niet helemaal uit..

3 maanden geleden

Reactie op Dev1Dal

Wat voor kleding heb je gekozen voor je zwangerschapsshoot? Ik mag eind van ...
Ik heb een mooie (classy) lingerieset gekocht en had die aan. Eerst met een van mijn oude spijkerbroeken (die uiteraard niet dicht ging, maar dat vond ik juist wel leuk) en een open witte blouse erbij, zodat ik wel een beetje bedekt was, maar ook mijn buik kon showen. Daarna in een zwart pak van de Zara (ook pre pregnancy, dus broek kon niet dicht, maar dat konden we wel een beetje weg moffelen) en dan met het jasje open. En tot slot een soort lange witte blouse die de fotografe zelf had meegenomen en die hing dan een beetje om me heen en drapeerde zij zodat het mooi viel. Ik dacht dat ik me heel ongemakkelijk zou voelen, maar vond het echt TOP. We hebben de foto’s bij ons thuis gemaakt, waardoor ik me ook prima op mijn gemak voelde. Als het goed is zijn het een beetje dromerige foto’s geworden.

3 maanden geleden

De baby is ingedaald met z’n hoofd in m’n bekken! 💃🏻 Ik had het gevoel dat ie dwars was gaan liggen, dus vond dit wel fijn om te horen haha! En mijn vermoedens van indalingsweeën waren dus geen aanstellerij, yes 😂