290 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Dev1Dal
Vandaag 35 weken zwanger 🤗
Ik plaats hem in dit topic, omdat ik wel wat ...
Ik vandaag 36+1 we zijn er bijna!💪 nog even en dan hebben we ons kindje in onze armen🥰🥰🥰
2 maanden geleden
34 + 4 weken zwanger. Vandaag de ziekenhuis koffer grotendeels ingepakt en we lijken er bijna uit te zijn met de naam
2 maanden geleden
Oké gek dat ik dit hier post, maar ik begin keelpijn te krijgen. Ik heb het vandaag voor het eerst in weet ik veel hoe lang weer eens KOUD gehad. Ik had kippenvel en ik vond het zo fijn voelen. Call me crazy, maar ik zie het al helemaal voor me hoe we straks gezellig met ons baby’tje onder een deken met de haard aan op de bank zitten. 🥹
Het was zó fijn om het even koud te hebben en nu lig ik heerlijk in een warm bad.
2 maanden geleden
Reactie op KimGoo
Oké gek dat ik dit hier post, maar ik begin keelpijn te krijgen. Ik heb het ...
Ik kijk ook zo uit naar donkere dagen, regen en wind tegen de ramen, dekentjes, lampjes en kaarsjes aan en met de baby op de kamp cocoonen🩵🩵
2 maanden geleden
Morgen 37 weken. Zojuist middels handkolven 3 ml colostrum kunnen kolven🙌
2 maanden geleden
Vandaag eerste officiële verlofdag. Na al weken in de ziektewet. Gister toch even officieel m'n verlof ingeluid op werk en de kindjes een cadeautje gebracht en wat lekkers voor m'n collega's.
Voelt toch fijn om nu officieel gedoogd thuis te zijn 🤣
2 maanden geleden
Beetje bij beetje krijg ik mijn to-do list af. Nu alleen nog de minder leuke klusjes zoals gordijnen wassen en kasten uitzoeken😂
Vandaag het ontwerp voor het geboortekaartje alvast gemaakt🥰
2 maanden geleden
Ja ik heb dus gewoon een goede dag! Gisteren was echt prut maar vannacht voor mijn doen goed geslapen, kind naar de opvang en ik heb een heerlijke dag thuis! Het is een wereld van verschil met gisteren!
Vanochtend nog wat kleertjes voor de kleine in de buik geshopt, al gewassen en hangen nu te drogen. Beetje huishouden en vanmiddag lekker chillen 🥳
2 maanden geleden
Kinderopvang is zojuist helemaal geregeld! Wel eens waar een klein beetje later dan aangevraagd, maar eerder dan dat ik echt moet beginnen met werken