290 Reacties
2 maanden geleden
Vandaag een spannende dag. We gaan beginnen met inleiden. Zoo benieuwd om ons kleine meisje te mogen ontmoeten. Maar ook spannend hoe het gaat verlopen.
Ik kijk er positief naar uit
2 maanden geleden
Mijn versie is gelukt!!! Na 4 pogingen, veel overgeven en een macrosome baby toch gelukt! 🥳🥳
één maand geleden
Vanmiddag een studio fotoshoot gedaan, had mama voor me geregeld 🥰 Even wennen, maar daarna ging het super goed!! En als bonus mocht mijn vriend later ook mee op de foto!!
Ik ben erg blij met het resultaat, zo veel meer dan ik had verwacht!! Nu wachten tot de nabewerkingen klaar zijn..
één maand geleden
Reactie op Suuuzle
Eindelijk verlof!!! 🤩🥳 ben morgen 36 weken. Vanaf nu lekker alleen maar m ...
Mijn moeder heeft geregeld dat haar schoonmaakster met een vriendin ons hele huis ging schoonmaken! Ze zijn 6 (!!) uur bezig geweest. Na maanden in de verbouwing is het echt een verademing om zo’n schoon huis te hebben 🤩
één maand geleden
Ik scroll net door wat oude foto's en ik kom tot een geweldige conclusie:
Ik heb altijd moeite gehad met mijn figuur en gewicht, ik heb me altijd te dik en te zwaar gevoeld. Je zou kunnen denken: "Een zwangerschap helpt dan niet per se. " Klopt, de struggles zijn er absoluut. Maar.. Als ik nu foto's terug zie van voor de zwangerschap, of zelfs van de eerste paar maanden zwangerschap, dan denk ik: "Wauw, die chick is slank!!"
Ik heb niet de illusie dat ik dat oude figuur weer helemaal terug ga krijgen, hoor. Maar het positieve gevoel dat ik ineens krijg bij mijn eigen lijf is zo mega waardevol!! Vasthouden 💪🏻
één maand geleden
Vandaag heerlijk wezen hightean met een vriendin die ook zwanger is en 3 dagen later uitgerekend is dan ik. Heerlijk alleen maar kletsen over baby dingen zwangerschaps shit en alles wat er bij komt kijken zonder je schuldig te voelen of je niet te veel over de zwangerschap praat. Was echt fijn
25 dagen geleden
Dochter nu 8 dagen oud en de kraamweek afgesloten. Wat hebben we intens genoten. En wat is zo'n tweede kindje ook anders dan een 1e zo intens aan het genieten en je niet zo veel zorgen maken omdat je wel weet dat het goed komt. Of hoe het gaat.
En natuurlijk zijn we nogsteeds onwijs aan het genieten. Nu lekker met ons 4tjes en dat is ook wel weer heel erg prettig.
25 dagen geleden
Reactie op babynummertwee
Dochter nu 8 dagen oud en de kraamweek afgesloten. Wat hebben we intens gen ...
Ja dit is zó waar❤️ Gisteren is onze tweede pas geboren maar dit is écht vanaf moment 1 zo onwijs genieten en gezellig. Heel anders dan de vorige keer
23 dagen geleden
Mijn baby van 1 maand lag te tummytimen op bed. Ik keek 1 seconde de andere kant op en ineens lag ze op haar rug.
Ondanks dat dit waarschijnlijk gewoon pure toeval was en haar hoofd ervoor zorgt dat ze ‘omvalt’, ben ik toch mega trots 😂