290 Reacties

19 dagen geleden

Vandaag de eerste controle van het cb gehad en ze was in 6 dagen 145 gram gegroeid! Mama’s voeding doet het dus goed!

18 dagen geleden

2 weken PP voor het eerst met z'n drietjes naar buiten 🥰

18 dagen geleden

Zo verliefd op mijn kleine jongen dat ik niet wil dat die groeit 🥹🥹🥹 blijf voor altijd newborn. Zo lief die pruillipjes na het drinken en zo lief die opgetrokken beentjes als je ze op tilt 🥹❤️

17 dagen geleden

Het idee dat het wondertje verstopt in mijn buik nu al een onvermoeibaar motortje laat kloppen is zo wonderbaarlijk ◼️💓

17 dagen geleden

Na wat onzekerheid over borstvoeding geven, liet de weegschaal van het CB vanmorgen zien dat ze in 1 week van 3655 naar 3910 gram is gegaan. Even een oppepper 😊

13 dagen geleden

Onze kleine man zit vannacht op 6 uur tussen voedingen! Precies nu partner weer naar z'n werk moet, wat een timing

13 dagen geleden

Klinkt gek misschien maar ik ben blij dat mijn man weer aan het werk is. Heb nu gewoon mijn eigen ritme weer 😋 voelt goed 😃

12 dagen geleden

De grootste lach ooit gekregen van de kleine 🥹 na uren gehuil doet me dat heel goed 🥰

11 dagen geleden

Onze kleine dame is vandaag 3 weken en slaapt regelmatig de nacht door! Zo fijn om af en toe even wat meer slaap te pakken 🥰

11 dagen geleden

Ik lig eindelijk na 5,5 week weer in bad. En meneer slaapt zo lief, ik hoop zó dat hij lekker blijft slapen en ik lang in bad kan liggen én m’n haar kan wassen. Dit is echt zo heerlijk.

10 dagen geleden

Ik ben super blij dat onze meid het zo goed doet thuis. Ze moet donderdag naar de poli en is gewoon ruim 700 gram gegroeid in de 2 weekjes dat ze thuis is. Heb er stiekem zin m'n knappe meisje te showen. Ben best wel trots dat het ondanks de spoedkeizersnede, haar spoed ok en twee weken ziekenhuis en alle onzekerheid rondom haar gezondheid toch gelukt is om door te zetten met kolven. Nog trotser dat het Noëlle gelukt is volledig over te gaan op borstvoeding na een start met sonde en flesjes. Het was allemaal niet voor niets.🥰

10 dagen geleden

Vandaag 3 weken PP heeft mijn vriend onze kleine man zijn eerste flesje (gekolfde borstvoeding) gegeven 🥰

10 dagen geleden

Reactie op Dev1Dal

Vandaag 3 weken PP heeft mijn vriend onze kleine man zijn eerste flesje (ge ...
Wat goed hoe ging het? & welke fles heb je gebruikt ik ben zoekende nog en wil hier binnenkort ook mee starten om de fles te oefenen.

10 dagen geleden

Reactie op Debjelovesdoggies

Wat goed hoe ging het? & welke fles heb je gebruikt ik ben zoekende nog ...
Het ging verrassend goed!! Ik had verwacht dat de baby zou moeten wennen aan de andere manier van aanhappen en zuigen, maar hij had er totaal geen problemen mee!! We hebben een difrax starterset aangeschaft. Daar zitten twee kleine S-flessen en twee grote S-flessen in. Ik vind vooral de vorm van de spenen veel fijner om mee te oefenen dan al die vreemde flesjes uit de gratis zwangerschap pakketten. https://www.prenatal.nl/difrax-newborn-starterset-s-flessen-white-4147740/

6 dagen geleden

Trots! Eerste keer in het openbaar (restaurant) gevoed met de lunch. Bij mijn eerste niet gedurfd ;) :) blij met mezelf en ons kleintje deed het super goed!

6 dagen geleden

Ik heb eigenlijk mn lieve tevreden baby terug ☺️ vorige week combinatie van sprong 1 en flinke spruw met kapotte billen. En vannacht heeft ze 9 uur achter elkaar geslapen en is ze heel de dag aan het lachen 🩷🩷🩷

5 dagen geleden

Vandaag t eerste echte lachje gekregen 🥰 zo lief

5 dagen geleden

Vandaag heeft de kleine meid eindelijk gepoept zonder eerst uren te huilen van de krampjes 🥳

5 dagen geleden

Reactie op rosak

Vandaag heeft de kleine meid eindelijk gepoept zonder eerst uren te huilen ...
Wat fijn! Gebruik je iets van druppeltjes tegen de krampjes?

5 dagen geleden

Reactie op lvo1821

Wat fijn! Gebruik je iets van druppeltjes tegen de krampjes?
Nee helemaal niks. Wou even aanzien wat ze doet. We kunnen het vaak goed handelen met een speentje (die ze anders niet wil) en even bij papa liggen. Dan zoekt ze niet zo naar de borst.