Hoi hoi,
We hebben allemaal angsten en klachten. Het is fijn om daar met elkaar over te praten. Het kan heel veel zorgen wegnemen.
Maar soms heb ik veel meer behoefte aan eenvoudige positive vibes. Daarom dit topic:
Alleen positieve nieuwtjes, vrolijke berichten en heel veel liefde.
Zo verliefd op mijn kleine jongen dat ik niet wil dat die groeit 🥹🥹🥹 blijf voor altijd newborn. Zo lief die pruillipjes na het drinken en zo lief die opgetrokken beentjes als je ze op tilt 🥹❤️
Na wat onzekerheid over borstvoeding geven, liet de weegschaal van het CB vanmorgen zien dat ze in 1 week van 3655 naar 3910 gram is gegaan. Even een oppepper 😊
Ik lig eindelijk na 5,5 week weer in bad. En meneer slaapt zo lief, ik hoop zó dat hij lekker blijft slapen en ik lang in bad kan liggen én m’n haar kan wassen. Dit is echt zo heerlijk.
Ik ben super blij dat onze meid het zo goed doet thuis. Ze moet donderdag naar de poli en is gewoon ruim 700 gram gegroeid in de 2 weekjes dat ze thuis is. Heb er stiekem zin m'n knappe meisje te showen.
Ben best wel trots dat het ondanks de spoedkeizersnede, haar spoed ok en twee weken ziekenhuis en alle onzekerheid rondom haar gezondheid toch gelukt is om door te zetten met kolven. Nog trotser dat het Noëlle gelukt is volledig over te gaan op borstvoeding na een start met sonde en flesjes.
Het was allemaal niet voor niets.🥰
Wat goed hoe ging het? & welke fles heb je gebruikt ik ben zoekende nog ...
Het ging verrassend goed!! Ik had verwacht dat de baby zou moeten wennen aan de andere manier van aanhappen en zuigen, maar hij had er totaal geen problemen mee!!
We hebben een difrax starterset aangeschaft. Daar zitten twee kleine S-flessen en twee grote S-flessen in. Ik vind vooral de vorm van de spenen veel fijner om mee te oefenen dan al die vreemde flesjes uit de gratis zwangerschap pakketten.
https://www.prenatal.nl/difrax-newborn-starterset-s-flessen-white-4147740/
Trots! Eerste keer in het openbaar (restaurant) gevoed met de lunch. Bij mijn eerste niet gedurfd ;) :) blij met mezelf en ons kleintje deed het super goed!
Ik heb eigenlijk mn lieve tevreden baby terug ☺️ vorige week combinatie van sprong 1 en flinke spruw met kapotte billen. En vannacht heeft ze 9 uur achter elkaar geslapen en is ze heel de dag aan het lachen 🩷🩷🩷
Wat fijn! Gebruik je iets van druppeltjes tegen de krampjes?
Nee helemaal niks. Wou even aanzien wat ze doet. We kunnen het vaak goed handelen met een speentje (die ze anders niet wil) en even bij papa liggen. Dan zoekt ze niet zo naar de borst.