289 Reacties
9 maanden geleden
Ik vind dit zo’n leuk topic. Ik merk dat ik elke dag wel iets wil delen. 😊
Hebben jullie wel eens meegemaakt dat iemand aan je zag dat je zwanger was/bent? Bij ons weten onze naasten het nog niet, op mijn beste vriendin na, die het dus direct aan mij zag… oeps..
Ergens voelt dat zo bijzonder, dat iemand je zo goed kan aanvoelen. Vandaag vond ik een lieve kaart in de bus met precies de woorden die ik nodig had. Er zat ook een cadeautje bij. Een armbandje met edelstenen, helemaal gericht op moeder (willen) worden. Zo lief!♥️
Hebben jullie het al aan iemand verteld?
9 maanden geleden
Mijn lieve poezen zijn steeds meer bij mij om op mijn buik te liggen. Nog 6 dagen en dan zien we onze frummel❤️❤️❤️
9 maanden geleden
Het is inderdaad super bijzonder dat mensen in je omgeving het lijken te voelen.
Zowel bij mijn man als in mijn omgeving maken mensen steeds opmerkingen over kinderen, kinderen krijgen etc. "ow dat is leuk voor in jullie babykamer"
En mijn lieve oma keek me met een doordringende blik aan en zei "Wat zie je er toch ontzettend goed uit, je gezicht is wat voller en je straalt helemaal". Zo ontzettend lief en ze heeft geen idee dat ik zwanger ben. Momenteel ben ik 7 weken zwanger, dus volgende week de echo en dan kunnen we het vertellen!!
9 maanden geleden
Reactie op Babybever1
Het is inderdaad super bijzonder dat mensen in je omgeving het lijken te vo ...
ik denk dat een vriendin van mij. musical vereniging het ook door had. woensdag zagen we elkaar en ze deed ineens anders. maar denk dat ze niks durfde te zeggen omdat ik al meer miskramen heb gehad.
9 maanden geleden
mijn dochter zij vanochtend ineens; mama zussie in buik!
toen zei ik ja of broertje. Nee zussie. okee meis we gaan het zien hihi zo lief !
9 maanden geleden
Gefeliciteerd allemaal! Leuke topic! Ik ben zo benieuwd naar het geslacht. Ik heb geen voorkeur, maar vind het altijd zo bijzonder om te weten of je een jongentje of meisje in je buik hebt. Ik heb alle spullen van mijn dochter (6) en zoon (4) bewaard. Ik kan niet wachten om te gaan snuffelen tussen alle spullen 🥰
9 maanden geleden
Alle spullen van mijn eerste kindje staan opgeslagen op zolder. Ik ben de afgelopen week er al meerdere keren langsheen gelopen. Ik kan niet wachten om al zijn spullen uit te gaan zoeken voor het volgende kindje! 😍
9 maanden geleden
Ondanks dat ik nog een keer per dag borstvoeding geef, pcos heb (1 keer in de twee jaar ongesteld worden) en mijn menstruatie niet heb gehad, ben ik zwanger! Het voelt echt als een wonder aangezien onze eerste twee dochters via een fertiliteitstraject zijn gekomen.
9 maanden geleden
Mijn vriend en ik waren heel bang om mijn ouders te vertellen dat we zwanger zijn. We zijn pas 5 maanden bij elkaar en mijn vader moet nog steeds wennen aan mijn vriend (met piercings en tatoeages). Toen mijn moeder vanochtend vroeg of we vandaag ergens mee konden komen helpen, hebben we het moment aangegrepen om het er toch maar in te gooien. We waren bang voor reacties over de praktische zaken, zoals onze woonsituatie of financiën, maar niks van dat alles.
Papa en mama zijn super blij voor ons!! Wat een opluchting!!
9 maanden geleden
Gisteren had ik ongesteld moeten worden, en ondanks ik het welleens 1 of 2 dagen later wordt toch maar een test gedaan. We zijn pas sinds December aan het proberen dus voor het eerst een test en jahoor daar kwam een licht lijntje tevoorschijn. We konden het bijna niet geloven dus snel een 2e test en ook die was licht positief. Ondanks dat we weten wat het lijntje betekent voelde het zo onrealistisch dat we gelijk een clearblue vroege test (met tekst)hebben besteld.
Vandaag binnengekomen en jawel daar stond het dan uitgeschreven " Zwanger" 😇
Vandaag 4+1 week.