289 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Tamarrie
Gisteren had ik ongesteld moeten worden, en ondanks ik het welleens 1 of 2 ...
Gefeliciteerd!! Wat super dat het gelijk gelukt is. Geniet van jullie zwangerschap 😊
9 maanden geleden
ik had gisteren een grappig moment met mijn HR manager. ik wou vertellen dat ik zwanger ben en mij beroerd voel dus iets minder inzetbaar ben voor werk. gilt zei uit: omg meid ik ook!!! heel gezellig en leuk gesprek gehad daarna over herkenbare klachten en onze blijdschap 😂
9 maanden geleden
Reactie op Dev1Dal
Mama kwam vandaag speciaal langs om een setje babykleertjes cadeau te doen ...
wat lief! ik ben ook heel kort samen met mijn vriend (3maanden) en 7 weken zwanger. ik heb het mijn ouders ook extreem vroeg verteld, omdat ik wat steun zocht. zij waren ook door het dolle heen. ik voel je opluchting!♥️
9 maanden geleden
Ik heb net een gesprek gehad met een zzp kraamverzorgende. Wat een fantastische meid. Morgen heb ik nog een gesprek met een ander en dan zal ik moeten kiezen. Maar wat een fijn idee om te weten wie er gaat komen!
Het was de eerste keer zo chaotisch, verschillende verzorgers en je wist nooit hoelang ze bleven.
9 maanden geleden
Reactie op Kelly🤰🏻
Wat mooi! Wist niet dat dit kon😯
Ja ik las erover ergens hier op het forum. Kost hetzelfde, maar je moet er extra vroeg bij zijn. Ze zitten zo vol.
9 maanden geleden
Ik wil even delen dat ik deze keer op de natuurlijke manier zwanger ben geworden! 😃 de eerste hebben we 10 jaar over gedaan, ziekenhuis in en uit gelopen.. zagen zo op om dit traject weer in te gaan… het is een klein wondertje hier, zo onverwachts.. ❤️ hopen dat het goed blijft gaan.
9 maanden geleden
Voor de extra positieve vibes vandaag: gisteren een prachtige eerste echo gehad van ons lieve erwtje met een sterk kloppend hartje. We plakten de echo foto in een voorleesboek om het aan de opa's en oma's te vertellen. Ze gingen helemaal uit hun dak.
9 maanden geleden
Reactie op Zoë94
Mijn valentijnscadeau aan mijzelf.♥️ Wauw wat is dit een mooi boek! Vrijdag ...
Ja! Vandaag deze binnen gekregen. Durf er denk ik pas echt in te schrijven als ik m'n eerste echo (14 maart) gehad heb en alles goed is. Maar ga wel vast notities bijhouden in m'n telefoon, want het boek begint al bij week 5 inclusief een samenvatting van de eerste maand.
Wat een heerlijk topic dit trouwens! Hou van alle positiviteit ❤️
9 maanden geleden
Hier ook iets heerlijks meegemaakt! Wij vinden het heel lastig om het stil te houden omdat we een open boek zijn zeker naar mijn ouders dus we hadden toevallig al een dagje gepland staan om mijn ouders in de tuin te helpen we komen binnen en hadden ons dochtertje (1,5jaar) een shirtje aan gedaan met “grote zus” we hadden haar jas nog niet uit gedaan dus niemand wist nog iets en mijn vader komt binnen en het eerste wat hij doet is mijn vriend een hand geven en zei gefeliciteerd. Huh zeiden we waarmee dan? Ja ik voel dit gewoon ik zag je vorige week en ik dacht die is zwanger! Zo gek niemand wist nog wat maar hij voelde het aan alles😍 nog mooier is dat het officieel gezien mijn stiefvader is maar ik ben door hem opgevoed en hij heeft mij als enige met mama groot gebracht oftewel mijn papa! Onze band is sterker dan een bloedlijn☺️
9 maanden geleden
Gisteren voor het eerst onze mini gezien, een mooi kloppend hartje❤️❤️❤️
9 maanden geleden
Iedere woensdag krijgen we een klein kadootje van mijn schoonmoeder wat te maken heeft met de baby (gister bijv een spuugdoekje). Dit zal ze doen tot de baby is geboren, hoe lief!!🥰
9 maanden geleden
De dag voor we ontdekten dat ik zwanger ben waren ik en mijn man aan het spelen met ons dochtertje van 16 maanden. We leerden haar haar neusje snuiten (ze was erg verkouden). Nadat wij haar neus hadden gedaan, deed ze het zakdoekje bij papa en deed een snuit geluidje, toen bij mama hetzelfde en toen deed ze het zakdoekje tegen mijn onderbuik en weer hetzelfde, alsof zij al wist dat daar een babytje groeit. De volgende dag had ik een positieve test. Vond het een mooi momentje en een bijzonder voorteken ❤️
9 maanden geleden
Reactie op Bilivilo
De dag voor we ontdekten dat ik zwanger ben waren ik en mijn man aan het sp ...
Wat bijzonder! ❤️ Ik heb iets soortgelijks meegemaakt. Ik werk als logopedist en vorige week woensdag was ik aan het werk met een vierjarig meisje. Ineens roept ze, totaal buiten de context van de behandeling: "Er komt een baby!" Vrijdags had ik een positieve test in handen.