289 Reacties
9 maanden geleden
Ik ben bekend met pcos, en daarom ervoor besloten om het echt te gaan proberen samen met mijn vriend. Geen ovulatietesten maar gewoon op de gok 2 tot 2,5 week goed klussen. Volgens mijn berekening moest ik vorige week zaterdag ongesteld worden.. maar die kwam maar niet en ik bleef wel negatief testen. Moed zakte in m’n schoenen en had tegen hem gezegd dat ik niet meer ging testen en mijn menstruatie zou afwachten.
Nu kreeg ik gister een ingeving dat ik moest testen (mind you; middag urine, veel gedronken en al geplast). En ja hoor, ik kijken na 3 minuten en gewoon op 2 testen beide 2 streepjes 🥺❤️. Ben in tranen naar hem toegerend en de testjes laten zien. Nog steeds zo ongeloofwaardig maar ik lijk wel te zweven van geluk, wat een heerlijk gevoel 🍀.
9 maanden geleden
Reactie op Happymealtje
Mijn beste vriendin kan moeilijk zwanger worden en is al een tijdje bezig. ...
Ondertussen hebben wij allebei een mooie echo gehad 🙌❤️
9 maanden geleden
Reactie op Happymealtje
Ondertussen hebben wij allebei een mooie echo gehad 🙌❤️
Wauw wat mooi❤️
8 maanden geleden
Reactie op Bilivilo
De dag voor we ontdekten dat ik zwanger ben waren ik en mijn man aan het sp ...
Bijzonder zijn dat soort dingen hè!
Mijn (stief)nichtje zie ik niet zo vaak. Net rond de innesteling van de zwangerschap van mijn dochter komt ze ineens naar mij toe, omhelst mijn buik en zegt ‘jij bent lief’ maar meer tegen mijn buik dan tegen mij. Ik stond helemaal perplex want we waren daar al 2 uur en we hadden nog niet heel veel woorden gewisseld (feestje met veel mensen). Ze kwam echt ineens aangerend en deed dit. Iets in mij zei toen al dat er iets bijzonders gebeurde, maar ik kon het toen niet helemaal plaatsen. Na de positieve test had ik toch een vermoeden dat zij iets gevoeld heeft ofzo, heel bijzonder gevoel aan over gehouden wat ik niet echt kan plaatsen. Mijn dochter lijkt ook sprekend op haar (zowel qua karakter als uiterlijk), terwijl ze biologisch geen familie zijn.
8 maanden geleden
Gisteren liet ik de echo zien aan mijn opa (87 jaar): "Weet je wat dit is?" Na lang twijfelen kwam er een antwoord: "Een kat?" Haha. "Nee, opa. Dit is een echo, een foto van mijn buik. Er zit een baby'tje in." Ongeloof in zijn ogen: "Echt waar?" Om vervolgens zijn blik te werpen op mijn vriend: "Van hem?"
Hij moest even wennen aan het idee. Mijn zusje heeft al een baby van zes maanden, maar zij is gelukkig getrouwd en net verhuist naar een ruime woning. 'Zoals het hoort'. Ik daarentegen ben pas vijf maanden samen met mijn vriend en ik woon in een klein appartement. Voor opa even wennen dus, maar uiteindelijk vond hij het een heel leuk nieuwtje.
8 maanden geleden
Reactie op Suzan86
Bijzonder zijn dat soort dingen hè!
Mijn (stief)nichtje zie ik niet zo vaak ...
Mijn dochter vertelde aan oma dat er een baby in mama dr buik zat.. ik wist het toen zelf nog niet🤣
8 maanden geleden
Mijn vriend maakt nu koffie (voor zichzelf) en het ruikt als cappuccino chocolade 🥰 op een hele goede manier!!
8 maanden geleden
Onze lieve buren hebben net een kindje gekregen en weten nog niet dat er een buurjongetje of -meisje voor hem on the way is 😊
8 maanden geleden
Reactie op Dev1Dal
Mijn vriend liet me vandaag zo hard lachen dat ik ervan moest huilen. Voor ...
Haha hoe reageerde hij daarop?
8 maanden geleden
Reactie op NoorderIicht
Haha hoe reageerde hij daarop?
Normaal gesproken zou hij nog een paar grappen meer hebben gemaakt. Maar toen hij zag dat ik mezelf er echt in verloor deed hij hard zijn best om zelf zijn lach in te houden. Daar werd het niet per se beter van.. Haha
8 maanden geleden
We vertelden gisteren dat ik zwanger ben aan onze beste vrienden. Trokken zij ook een echo tevoorschijn!! Zo ontzettend leuk.
8 maanden geleden
Reactie op Bonfire
Ontdekking van de week 😄Kan bijna niks binnenhouden, maar deze (be)valt er ...
Dit is alleen niet zo gezond voor je baby 😆
8 maanden geleden
Reactie op Suzi98
Baby pakt wel wat ie nodig heeft ;) Zolang mama maar iets binnen kan houden ...
Zo kan je alles goed praten 😆 achja jullie baby niet de mijne 👍🏻