289 Reacties
8 maanden geleden
Dit is alleen niet zo gezond voor je baby 😆
Alleen positive vibes in dit topic hè :)
8 maanden geleden
Hebben jullie ook zo lekker kunnen genieten van het zonnetje gisteren? Heb al helemaal zin in de lente!
8 maanden geleden
Reactie op FlesjeFristi
Onze lieve buren hebben net een kindje gekregen en weten nog niet dat er ee ...
Ohhh dat is echt zo leuk! Ons overbuurmeisje is 4 maanden ouder dan ons dochtertje van 2,5. Het zijn nu al beste vriendinnetjes. Zelf groeide ik ook op met een overbuurmeisje die 3 maanden jonger was. Zo leuk!
8 maanden geleden
Ik heb gisteren mijn moeder ingelicht over deze 2e zwangerschap. Ik hield ernstig rekening met een negatieve reactie. Maar ze was echt heel blij! Dat maakt dat ik nu veel meer kan genieten. Op naar de intake bij de VK woensdag en onze eerste echo volgende week woensdag 🤩
8 maanden geleden
Ook ik heb vanmorgen chips gegeten, daar knapte ik erg van op. Ennnn ik heb net de baby met een kloppend hartje gezien!! 😍 Zo bijzonder
8 maanden geleden
Reactie op Mandarijn90
Ook ik heb vanmorgen chips gegeten, daar knapte ik erg van op. Ennnn ik heb ...
Mijn craving is dus de groene pringles, heeeerlijk! 😍
8 maanden geleden
Gewoon gegeten bij mijn zoontje en die is gewoon gezond geboren. Niet alles op internet is direct een feit. Elk jaar komen er dingen bij die niet mogen.. uiteindelijk zijn wij ook geboren en mochten onze moeders nog van alles eten.
Maar goed he..
Jij ook succes met iedereen corrigeren ✌🏼
8 maanden geleden
Chips helpt mij ook veel om mijn misselijkheid wat weg te nemen en dus niet te kotsen uiteindelijk. Dat lijkt me indirect dus juist goed voor de baby 😬
8 maanden geleden
Wat eet jij dan altijd?? Je drinkt alleen maar water uit een fles want kraanwater bevat kalk. Eet alleen groentes die je heel goed afspoelt en neemt geen cafeïne ? Als je alles nagaat is er niks goed voor je 😂 als je nou elke dag een zak chips eet ja oké. Kan ik me wat bij voorstellen maar kom op zeg! Ik blijf lekker chips eten 🤪
8 maanden geleden
Gisteren hebben we mijn twee beste vrienden verteld over onze zwangerschap. Ze hebben zelf twee kids, de jongste kan sinds afgelopen week zelfstandig lopen. Mijn vriendin wisselde een blik met haar man en zei toen: "Dan weet ik waar al onze oude babyspullen naartoe mogen!"
Zo mega lief!! In plaats van alles op Marktplaats willen ze de spullen die ze niet meer nodig hebben, zoals de box, de maxicosi en de kinderwagen, zomaar aan ons doneren. Ik voel me zo gelukkig met zulke fantastische vrienden!! 🥰
8 maanden geleden
Donderdag 1e echo gehad en alles was perfect. Sindsdien elke dag wel aan mensen verteld en zoveel leuke en verbaasde reacties gehad. Vooral van oma was echt goud waard! Ze heeft aan al het zorgpersoneel wel 100x verteld dat ze weer een klein kind krijgt (een achter klein kind, maar ze is niet zo helder meer) ze kon alleen maar blij zijn❤️❤️