289 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb nu 2x acupunctuur gedaan en gevoel dat het me erg helpt, vooral in de vermoeidheid. Misschien werkt het psychisch but who cares 😂 ik heb vertrouwen dat ik de komende weken wel doorkom 🍀💥

8 maanden geleden

Ik zag op tegen de intake bij de verloskundige. Had twijfels bij de praktijk na vorige zwangerschap met name vanwege een verloskundige (toen 2x gezien en beide keren vervelend gevoel aan overgehouden, overigens nooit besproken of geuit naar haar). Terwijl mijn schoonzusje een jaar later deze verloskundige juist top vond. Praktijk toch een nieuw kans gegeven en ik kwam direct bij haar. Nou, wat een topervaring! Voelde me helemaal op mijn gemak, begrepen, ze was goed op de hoogte van mijn dossier (vorige bevalling in ziekenhuis helaas gecompliceerd verlopen en de situatie eromheen (mijn vader lag toen opgenomen in het ziekenhuis)). Ze gaf gerichte informatie waar ik echt wat mee kon. Sfeer was gewoon heel positief. Geen idee waardoor het verschil zo groot is (man had zelfde gevoel de vorige keer) maar ik ben super blij en heb vertrouwen.

8 maanden geleden

Reactie op Sabine85

Ik zag op tegen de intake bij de verloskundige. Had twijfels bij de praktij ...
Zo belangrijk! Ik had de vorige keer ook één verloskundige met wie ik niet zo goed kon, en drie die echt top waren. Zag er echt een beetje tegenop om te bevallen met haar. Maar had veel geluk dat m'n lievelings dienst had tijdens de bevalling en die ander nu een andere baan heeft. Al ontneemt me dat de mogelijkheid om nu juist een goede ervaring met haar te hebben, wat jij net hebt meegemaakt 😉

8 maanden geleden

De eerste dag van mijn positieve test (eerste zwangerschap) had ik een sushi date staan met vriendinnen. Ik heb de hele avond ‘aparte’ sushi zitten bestellen en ze vonden het al gek dat ik steeds op de menukaart keek (om te kijken welke sushi ik wel mocht hahah). Een paar dagen later na meerdere testen te hebben gedaan eindelijk kunnen vertellen aan ze. Ze waren super verrast en heel blij. Heel bijzonder om dit mee te mogen maken💛 Super leuk zo een topic! Die positiviteit kan iedereen vast goed gebruiken tijdens het onzekere eerste trimester❤️

8 maanden geleden

Reactie op Marr10

De eerste dag van mijn positieve test (eerste zwangerschap) had ik een sush ...
Och heerlijk sushi (maar dan wel met rauwe vis). Ik kijk er nu al enorm naar uit om dat weer te kunnen eten. Gek genoeg spookt het al een paar dagen steeds door mijn hoofd. Vorige keer op de dag van bevalling meteen gegeten en dat gaat nu weer gebeuren! Haha

8 maanden geleden

Reactie op MamaLott

Och heerlijk sushi (maar dan wel met rauwe vis). Ik kijk er nu al enorm naa ...
Mijn vriend mag echt klaar gaan staan met sushi van mijn favoriete sushi restaurant gelijk na de bevalling. Mijn beste vriendin was super blij toen ze hoorde dat ik zwanger was, maar ze zei wel gelijk "SHIT, JIJ MAG GEEN SUSHI MEER"😂 Ik dacht ook precies hetzelfde na het zien van de positieve test 😅

8 maanden geleden

Reactie op FlesjeFristi

Mijn vriend mag echt klaar gaan staan met sushi van mijn favoriete sushi re ...
Haha zo herkenbaar! Had laatst wel gegeten, zonder rauwe vis uiteraard. Maar is toch niet hetzelfde 🥹

8 maanden geleden

Reactie op MamaLott

Och heerlijk sushi (maar dan wel met rauwe vis). Ik kijk er nu al enorm naa ...
Hahah ja heerlijk is sushi! Voor nu mis ik de sushi nog niet, maar wellicht dat ik er ook zo erg naar ga uitkijken haha

8 maanden geleden

Hebben het vandaag aan mijn moeder verteld met deze mok als cadeau 🥰 het duurde even voordat ze het door had 🤣 maar haar reactie was GOUD 🤩🥹 ze woont van okt tm maart in Gran Canaria (waar wij nu op vakantie zijn) en ze is helemaal blij dat ze de hele zomer in Nederland is om dit van dichtbij mee te maken. Ticket terug in oktober wordt ook omgeboekt uiteraard haha 🩷💙 En ik heel blij om m’n moeder bij me te hebben komende tijd 😍

8 maanden geleden

Vandaag bekend gemaakt dat we ons 2 kindje verwachten. Nu voelt het nog "echter" alleen maar genieten😍😍

8 maanden geleden

Reactie op Dev1Dal

Gisteren hebben we mijn twee beste vrienden verteld over onze zwangerschap. ...
Geweldig!

8 maanden geleden

De overvolle werkagenda van de afgelopen periode zorgde gisteravond voor een hoofd vol negativiteit en zorgen. Zorgen zoals missed abortion volop opgezocht op Google. Na een onrustige nacht wilde ik vandaag beginnen met een positieve en frisse blik. Dit topic maar weer eens geopend en gescrolld door alle leuke verhalen. Werd er erg blij van en ben weer in een goede bui 🌞.

8 maanden geleden

Mijn vriend heeft vandaag met al zijn vrienden een verrassingsfeestje voor mijn verjaardag georganiseerd. Maar de verrassing is niet voor mij, de verrassing is voor zijn vrienden dat we zwanger zijn. Haha

8 maanden geleden

Ik had gisteren een 2e intake (eerst bij het ziekenhuis, nu bij de verloskundige). Daar was een stagiaire die moest leren hoe ze echo's moest maken! Ik heb dus een half uur lang mogen genieten van een bewegend garnaaltje met armen en benen en ik ben weer zo verliefd op het idee van een prachtig kindje in mijn buik🥰😍 over 2 weken de termijnecho en daar ben ik ook weer zo benieuwd naar❤️

8 maanden geleden

Ik heb vandaag voor het eerst sinds 3 weken mijn tanden kunnen poetsen ZONDER OVER TE GEVEN!!! Yeah baby! 🥳

8 maanden geleden

Vandaag voor het eerst de hartslag gehoord en gevangen in een grafisch beeld. Mijn vriend is direct al een tatoeage aan het plannen

8 maanden geleden

Mijn positive vibe voor vandaag: Ik ben jarig!! En.. Ik ben niet misselijk wakker geworden 🥳

8 maanden geleden

Reactie op Dev1Dal

Mijn positive vibe voor vandaag: Ik ben jarig!! En.. Ik ben niet misselijk ...
Gefeliciteerd! Mijn nachten zijn nu wat rustiger en dat is super fijn!

8 maanden geleden

Op het werk zitten en al vanaf 3 uur mega honger hebben terwijl je tot 5 uur moet werken. En dan opeens nog onderin je tas een koekje vinden😍!

8 maanden geleden

Super mooie termijn echo gehad vandaag 😍 ik wist dat er nu al beweging kon zijn maar ik had niet verwacht al zo'n grote schop te kunnen zien. Het begint een beetje te landen en Ik durf eindelijk blij te zijn. Er leeft echt een mini mensje in mijn buik🥰