290 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Dev1Dal
Mijn positive vibe voor vandaag: Ik ben jarig!! En.. Ik ben niet misselijk ...
Gefeliciteerd! Nog wat leuks gedaan?
Ik ben vandaag ook niet heel misselijk! Toevallig he!
8 maanden geleden
Mijn schoonzusje werkt bij Zeeman. Daar hebben ze nu een hele leuke Nijntje collectie. Gisteren zijn we langs geweest om haar te feliciteren met haar verjaardag, maar het grootste cadeau was voor ons: Ze had een tas vol Nijntje spullen voor ons klaar staan. "Ik kon het gewoon niet laten," zei ze stralend 🥰
8 maanden geleden
Ik zit al een paar dagen in mijn hoofd om lekker een midweekje naar een bungalow park te gaan. Vanavond lekker geboekt! April gaan we!
7 maanden geleden
Gisteren voor het eerst het hartje gehoord 💓 baby was heel bewegelijk en trapte meerdere keren tegen de doppler aan en ‘zwom weg’ aldus de vk
7 maanden geleden
Ledikantje voor de baby is geregeld!
Mijn zoontje krijgt een peuterbedje en dan schuift zijn ledikantje door naar baby #2.
7 maanden geleden
Ik heb het eindelijk op werk verteld (waar ik erg tegenop zag) en kreeg echt heel vele leuke reacties! Blijft wel gek hoor, om te zeggen “ik ben zwanger” 😅
7 maanden geleden
Reactie op Happymealtje
Ondertussen hebben wij allebei een mooie echo gehad 🙌❤️
En nu blijkt nog 1 vriendin pril zwanger te zijn. Wat ontzettend bijzonder. Ik ben samen zwanger met 2 van mijn 4 beste vriendinnen ❤️🙌.
7 maanden geleden
Wat een heerlijk topic! Het terug lezen van jullie berichten geeft een veel fijner gevoel 💕
Vandaag kwam mn moeder met zo’n lief mandje met allemaal spulletjes en een kaart met een prachtig gedichtje. Waar ik meteen helemaal door vol schoot. 🥹🥰 Iedereen is zo lief, blij en zorgzaam!
7 maanden geleden
Zaterdag gingen ons gezin, mijn zus en schoonbroer en mijn schoonouders die op bezoek zijn uit Mexico (goede timing!) eten bij mijn ouders. Wij vonden het een mooi moment om de zwangerschap aan te kondigen. Ik was de hele week ziek geweest dus helaas last minute iets bedenken. Gelukkig zit de bloemist op de hoek en was het Pasen. Samen met mijn dochtertje snel naar onze vriendin bij de bloemist, en die heeft een schattig boeket gemaakt met een nestje met een kipje (ik), een gebroken ei met kuikentje (ons dochtertje) en een dicht eitje (de baby 👀). En aan het stokje van het nestje de echo. Bij het toetje zette ik het boeket op tafel en lieten we ze raden wie het kipje, kuikentje en het eitje zijn. Iedereen was super blij en verrast. Was een heel leuk moment 🐓🐣🥚💐