290 Reacties

7 maanden geleden

Nu ik (wij) geen alcohol drinken en weinig etentjes en hapjes, mag ik van mezelf duur fruit kopen. Normaal ben ik best wel zuinig, maar nu lekker aardbeien en nectarines gekocht. 😄

7 maanden geleden

Gisteren een prachtige 13 weken echo gehad. Een halfuur lang naar onze mini gekeken. Zo'n fijn gevoel <3

7 maanden geleden

Vandaag de 13 weken echo gehad, alles was goed!!! En ontdekt dat we een zoontje krijgen 💙

7 maanden geleden

Ik voel de baby soms 😍

7 maanden geleden

Reactie op NIRAK

Vandaag de 13 weken echo gehad, alles was goed!!! En ontdekt dat we een zoo ...
Kunnen ze dat nu al zien?

7 maanden geleden

Reactie op Daniek12

Kunnen ze dat nu al zien?
Soms wel, toevallig had ik bij m’n zoontje precies dezelfde ervaring, ook met 13 weken duidelijk een jongetje. Maar ik had beide echo’s vrij laat, deze met 14+0 dagen, wellicht dat dat uitmaakt?

7 maanden geleden

Reactie op NIRAK

Soms wel, toevallig had ik bij m’n zoontje precies dezelfde ervaring, ook m ...
Dat stelt me gerust haha! Ik wil het niet weten maar dacht bij de termijn echo met 12+1 wel iets te zien. Maar dat scheelt dus bijna 2 weken 😅 Mijn positieve puntje: ik heb alles al 'geregeld'. Opvang, kraamzorg, termijnecho gehad dus nipt, 13 en 20 weken echo gepland, uitgerekende datum staat, zwangerschapsverklaring naar werkgever, geplande keizersnede besproken met vk... Geen losse eindjes! Dat geeft rust 🥰

7 maanden geleden

Vandaag 15 weken🥳 Altijd leuk weer als er weer een extra weekje bij komt! Maandag geslachtsecho, zin in!!

7 maanden geleden

Een goede 13 weken echo gehad, waarbij we de kleine spruit het vruchtwater zagen drinken 🥹

7 maanden geleden

Ik heb weer wat meer energie! 🥳 niet meer om 8uur naar bed haha

7 maanden geleden

Net gebeld en NIPT test is helemaal goed! Toch echt een opluchting 😊

7 maanden geleden

Net een echo gehad precies 12 weken😍👶🏻

7 maanden geleden

Vandaag flink opgeruimd in huis, 2 kasten leeg gekregen en heel veel naar de kringloop en stort. Voelt goed, stapje dichterbij de nieuwe kinderkamer leeg krijgen. Ik ben kapot maar het is net wat meer overzichtelijk voor mij nu. Ik moet nog 2 kasten leegmaken maar ik weet nu wat erin zit, dat komt goed!

7 maanden geleden

Na meerdere miskramen en een vruchtbaarheidstraject heb ik zo weinig vertrouwen in mijn eigen lichaam. Elk moment overheerst die angst. Zojuist met de doppler even naar het hartje geluisterd toen ik me weer zo’n zorgen maakte… en ja meteen hoorbaar! Mijn angst is hopelijk weer even onderdrukt ❤️🙏🏼 mooier geluid dan dat bestaat er niet! Zou er uren naar kunnen luisteren🤭

7 maanden geleden

Vandaag via Marktplaats toch een "grotere aankoop" gedaan. Nu 14 wk/5 dgn zwanger en alles gaat goed ☺️ een mooie kinderwagen gescoord via marktplaats! Tweedehands, netjes en voor een hele mooie zachte prijs 😃

7 maanden geleden

Vandaag voor het eerst de hartslag van de baby mogen horen, wat een mooi geluid! Was alweer vergeten hoe bijzonder het is om dat voor het eerst te horen. En ook te horen gekregen dat een van mijn goede vriendinnen ook zwanger is. Zo bijzonder 🥰

7 maanden geleden

Gisteren een hele mooie 13 weken echo gehad en voor het eerst het hartje gehoord❤️❤️ morgen ben ik 14 weken en ik begin nu (eindelijk) echt een beetje verliefd te worden op onze spruit

7 maanden geleden

Vandaag te horen gekregen dat onze beeb vanaf januari terecht kan bij de opvang waar onze dochter ook zit 🥳 Uur later van een ander te horen gekregen de komende jaren vol te zitten en een ander pas vanaf september 2025 🫠 Blij dat we een plekje hebben op onze nummer 1 😊👍

7 maanden geleden

Reactie op Dev1Dal

Vakantie tijd!! Ik voel me gelukkig goed. En met een goede echo op zak kan ...
Terug op Nederlandse bodem.. Ik heb twee super fijne weken gehad bij mijn soort van tweede familie in The Gambia 🥰

7 maanden geleden

Mijn vriend gaat boodschapjes voor me halen.. 👨🏼: "Wil je nog iets lekkers te drinken hebben? Iets waar je heel veel zin in hebt?" 👩🏻: "Nee, hoeft niet.." 👨🏼: "Ook niet dat gekke blauwe sap (Innocent)?" 👩🏻: "JAAA 😍🤤" Ik ben vannacht thuis gekomen van twee weken vakantie (zonder hem). En mijn lieve vriend weet gewoon beter waar ik vandaag zin in heb dan ikzelf!! #relationshipgoals