290 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op NIRAK
Soms wel, toevallig had ik bij m’n zoontje precies dezelfde ervaring, ook m ...
Dat stelt me gerust haha! Ik wil het niet weten maar dacht bij de termijn echo met 12+1 wel iets te zien.
Maar dat scheelt dus bijna 2 weken 😅
Mijn positieve puntje: ik heb alles al 'geregeld'. Opvang, kraamzorg, termijnecho gehad dus nipt, 13 en 20 weken echo gepland, uitgerekende datum staat, zwangerschapsverklaring naar werkgever, geplande keizersnede besproken met vk...
Geen losse eindjes! Dat geeft rust 🥰
7 maanden geleden
Vandaag 15 weken🥳 Altijd leuk weer als er weer een extra weekje bij komt!
Maandag geslachtsecho, zin in!!
7 maanden geleden
Een goede 13 weken echo gehad, waarbij we de kleine spruit het vruchtwater zagen drinken 🥹
7 maanden geleden
Vandaag flink opgeruimd in huis, 2 kasten leeg gekregen en heel veel naar de kringloop en stort.
Voelt goed, stapje dichterbij de nieuwe kinderkamer leeg krijgen. Ik ben kapot maar het is net wat meer overzichtelijk voor mij nu. Ik moet nog 2 kasten leegmaken maar ik weet nu wat erin zit, dat komt goed!
7 maanden geleden
Na meerdere miskramen en een vruchtbaarheidstraject heb ik zo weinig vertrouwen in mijn eigen lichaam. Elk moment overheerst die angst. Zojuist met de doppler even naar het hartje geluisterd toen ik me weer zo’n zorgen maakte… en ja meteen hoorbaar! Mijn angst is hopelijk weer even onderdrukt ❤️🙏🏼 mooier geluid dan dat bestaat er niet! Zou er uren naar kunnen luisteren🤭
7 maanden geleden
Vandaag via Marktplaats toch een "grotere aankoop" gedaan. Nu 14 wk/5 dgn zwanger en alles gaat goed ☺️ een mooie kinderwagen gescoord via marktplaats! Tweedehands, netjes en voor een hele mooie zachte prijs 😃
7 maanden geleden
Mijn vriend gaat boodschapjes voor me halen..
👨🏼: "Wil je nog iets lekkers te drinken hebben? Iets waar je heel veel zin in hebt?"
👩🏻: "Nee, hoeft niet.."
👨🏼: "Ook niet dat gekke blauwe sap (Innocent)?"
👩🏻: "JAAA 😍🤤"
Ik ben vannacht thuis gekomen van twee weken vakantie (zonder hem). En mijn lieve vriend weet gewoon beter waar ik vandaag zin in heb dan ikzelf!! #relationshipgoals