290 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Dev1Dal
Terug op Nederlandse bodem.. Ik heb twee super fijne weken gehad bij mijn s ...
Gaaf! 5 jaar geleden ben ik daar geweest. Zou er graag nog eens naar toe terug gaan.
7 maanden geleden
Net het hartslagje eindelijk gevonden met apparaatje/doppler van Angeltalk!! Zo leuk!! Heb het op kunnen nemen🥰
6 maanden geleden
Ik merk omdat ik mij nu steeds beter voel (17 wk +3 dgn) ik nu meer van de zwangerschap geniet! ☺️ Ik ga vandaag een start maken met de spullen die nu nog op de kamer staan wat de babykamer wordt uit te zoeken en leeg te halen zodat we over een aantal weken kunnen beginnen aan het kamertje!! Wie is er ook al bezig met de babykamer/ voorbereiding ervoor? 🥰
6 maanden geleden
Zo’n lief klein onnozel momentje die m’n dag weer goed maakt. 😊 Ik liep met een hele zware rugzak en ik voelde me helemaal niet lekker. Ik moest nog een stuk met de trein en dan nog een stuk fietsen, ik zag dat echt niet zitten met die rugzak dus ik dacht ik haal even een plastic zak zodat ik die aan m’n stuur kan doen om het gewicht een beetje te verdelen. In de Etos vroeg ik aan een vrouw of ik een plastic tas mocht kopen. Ze vroeg ‘waar ga je m voor gebruiken?’ eerst dacht ik, waar bemoei je je mee, geef me gewoon een tas en ik betaal. Toch begon ik het helemaal uit te leggen en ik vertelde dat ikzwanger was. Ze haalde een supe stevige Woezel en Pip tas achter een muurtje vandaan en zei hier alsjeblief en ze kneep zo haar ogen dicht zoals oma’s het konden doen. Ik zei maar waar kan ik deze betalen? Waarna ze zei nee die is voor jou! Ze pakte even m’n hand vast en kneep er in. Ik moest gewoon bijna huilen omdat ze het zo lief zei 🥹🥰
6 maanden geleden
Ik kon vanochtend heel goed zien waar in mijn baarmoeder m’n kleine meisje zat 🥹 zo bijzonder! De rechterkant van m’n buik stond echt een beetje bol en voelde hard, de linkerkant was helemaal zacht en goed in te drukken haha. Even later verplaatste ze zich weer naar beneden toe. Zo mooi om te zien! Jammer dat ik nog niks voel, kan echt niet wachten om die eerste trapjes te gaan voelen!!
6 maanden geleden
Vandaag was ik naar het zwembad met mijn man en zoontje van ruim 1.5
Mijn zus en haar kindjes waren ook mee. Mijn neefje is helemaal gek op mijn zoontje, hij voelt een band en is heel de dag met hem in de weer. Mijn neefje moest uiteindelijk eerder weg en ik merkte aan mijn zoontje dat hij het ineens maar saai vond in zijn uppie...
Ik zag dus even in de toekomst waarbij we later gaan zwemmen met onze eigen 2 kids, en dat ze samen spelen 🥰
En nu maar hopen dat ze elkaar leuk gaan vinden 🤪
6 maanden geleden
Een paar dagen geleden een controle gehad voor wat aanhoudende buikpijn bij echt de liefste gynaecoloog ooit! Het was een wat oudere vrouw (ik kreeg er echt een beetje oma vibes bij) die alles zei wat je als nieuwe mama wil horen. Ze nam echt enorm de tijd, we hebben samen gelachen en het kindje lag met zijn duimpje omhoog. Echt even een boodschap "hier binnen gaat het goed mams". Zo grappig en zo'n fijne ervaring!!
6 maanden geleden
Gister onze gender reveal gehad en we krijgen nog een meisje er bij! We hadden al een besluit genomen over de namen van te voren en we gaan onze 2e dochter haar 2e naam vernoemen naar mijn moeder nu heeft mijn moeder 2 namen en we kiezen voor haar 2e naam. Net iets morderner en mooier dan haar roepnaam. Nu hadden we van die invul kaartjes gemaakt waarbij mensen konden gokken voor het geslacht en de naam enzo. Nu had mijn moeder bij de naam haar 2e naam opgeschreven. En nu ben ik helemaal blij dat we hiervoor gekozen hebben! Dan vind mijn moeder ditzelf dus ook een mooie en goede keuze!
6 maanden geleden
Vanochtend met een beetje zelfzorg begonnen. Zoonlief naar de opvang, langs de bakker voor een koffie en een kaneelbroodje. Hadden ze ook nog olijvenbrood vers uit de oven. Die kon ik niet laten liggen. En nu een heerlijk rondje wandelen door de buurt in het zonnetje.
6 maanden geleden
Ik had vannacht een nachtmerrie over dat ik heel veel bloedverlies kreeg 😰 maar kort na ik wakker werd voelde ik haar lekker bewegen. Laatste dagen worden de bewegingen steeds duidelijker voelbaar ❤️ en vanochtend was het zelfs al vanaf de buitenkant zichtbaar, terwijl mijn placenta voor ligt.