11 Reacties

10 dagen geleden

Hoi, wij gebruiken Cinababy die is goedgekeurd door de arts. Voor de voeding 3 druppels in de mond en je mag het 6 x op een dag gebruiken. Het heeft ons heel erg veel gered

10 dagen geleden

Wij gebruiken sinds gister 'orthica orthiflor start' na overleg met onze lactatiekundige. Wel eerst even bespreken met een lactatiekundige, cb of huisarts voordat je het geeft als je baby jonger is dan 6 weken. Het is poeder voor door de kv of afgekolfde bv. Ook kun je het zelf innemen. Ik neem nu savonds voor het slapen zelf 1 schepje opgelost in water. En de kleine krijgt 1 schepje door de afgekolfde melk.

10 dagen geleden

Wij geven vanaf week 1 probiotica van Vitals microbiol voor kind 0-4 jaar. Ze heeft amper last van krampjes

10 dagen geleden

Wij geven vanaf dag 9 ook Vitals druppels 0-4 jaar, 1 keer per dag bij tegelijk met zijn vitamines. Hij heeft ook amper last van krampjes tot nu toe.

10 dagen geleden

Wij gebruiken ook vitals!

10 dagen geleden

Ik volg deze even

10 dagen geleden

Wij gebruiken de biotica met fos van vitortho, krampjes zijn echt al minder geworden. Ik gebruik zelf nog de symflora baby van vitakruid (had ik nog) zodra die op is ga ik ook de biotica gebruiken. Fijn doseren met een maatschepje en lost heel goed op . Begonnen met een mespuntje door afgekolfde melk en opgebouwd naar een halve dosis

10 dagen geleden

Reactie op betty1996

Hoi, wij gebruiken Cinababy die is goedgekeurd door de arts. Voor de voedin ...
Vanaf wanneer denk je dat je naar een arts moet als je baby last van krampjes heeft? De mijne heeft namelijk laatste tijd ook best veel last van krampjes.

10 dagen geleden

Ik heb die van vitals besteld, thanks voor jullie reacties. Hopelijk helpt het een beetje 🍀🍀

10 dagen geleden

Reactie op malukud

Vanaf wanneer denk je dat je naar een arts moet als je baby last van krampj ...
Wij waren in het ziekenhuis toen hij al last kreeg van darmkrampjes en konden het toen vragen. Denk wel dat je altijd mag overleggen?

10 dagen geleden

Misschien is bactiol een idee?