13 Reacties
vorig jaar
Ik gebruik het nu zo’n twee weken. Doe elke dag een half schepje door zijn melk. Moet eerlijk zeggen dat ik niet echt verschil merk. Maar deze periode verandert er zoveel dus ik vind het ook moeilijk om uberhaupt verschil te zien want elke dag is anders.
Onder het mom baat het niet dan schaadt het niet blijf ik het nog geven.
vorig jaar
Wij gebruiken dit nu ongeveer 1,5 week bij ons kindje van 6 weken. We merkten binnen een paar dagen al resultaat. Ons kindje poept maar eens in de drie/vier dagen en dit zorgde voor heel veel gepers en onrust. Nu gaat dit al stukken beter en er is veel meer rust (poept nog steeds om de drie dagen). We geven het bij de fles van ongeveer 10.00u, maar gebeurd soms ook wel eens ‘s middags. We willen het alleen niet ‘s avonds geven omdat hij wel wat meer teruggeeft na de fles met probiotica. Ons zoontje is sowieso al erg winderig, maar is in ieder geval niet minder geworden eerder meer. Bij consultatiebureau zeiden ze dat het wel goed is want dan zijn ze de lucht kwijt die de krampjes oa veroorzaken.
vorig jaar
Sinds 1,5wk gestart en ik voeg bij elke fles een klein mespuntje toe. Krampjes en reflux zijn nog steeds hetzelfde
aanwezig en de ouwe mannen scheetjes die onze dochter (12wkn) laat, zijn ook nog niet veel minder. Wel is ze goed aangekomen afgelopen week. (Hier heeft ze wat problemen mee). Wellicht wordt voeding toch beter opgenomen?
vorig jaar
Reactie op ITSME-24
Bij mijn vorige kindje ook gebruikt, maar merkte niet dat het beter werd om ...
Oké! Dat klinkt goed maar van de druppels geen bijwerkingen?
vorig jaar
Reactie op ITSME-24
Deze gebruiken wij ook icm sab simplex en we zijn van heel veel krampjes naar nauwelijks krampjes gegaan. Ons zoontje is nu 6 weken.
vorig jaar
Wij zijn ermee gestart toen onze dochter 2 weken was. Ze is nu 11 weken en heeft niet heel veel krampjes gehad. Weet natuurlijk niet hoe het was geweest als we het niet hadden gebruikt.
Wij hebben het 1 week opgebouwd en geven het nu met 30cc voeding en daarna de rest van de voeding. Omdat het niet langer dan 5 min mag staan.
vorig jaar
Reactie op ITSME-24
Welke druppels zijn dat?
vorig jaar
Hier gebruik al sinds week 2, na paar dagen wereld van verschil qua krampen. Waar ze eerst nachten lang huilde van de pijn nu Helemaal geen last meer gehad, ze is nu 2 maanden. Wij geven het savonds meer scheten maar die hadden anders krampen veroorzaakt. Raad het echt iedereen aan. Lees alleen dat sommige maar half schepje doen wn dat het nuet werkt.... Aanbevolen us 1,5 schepje. Wij bouwde wel op van 1 naar 1,5.