31 Reacties
12 dagen geleden
Hier hetzelfde verhaal gehad, maar toch aan laten wennen. Nu ligt hij heerlijk in zijn puckababy piep!
12 dagen geleden
Ons zoontje slaapt ook met handen omhoog, puckababy piep maakte hem ook boos. Gauw mee gestopt dus. Nu een love to dream slaapzakje, echt zoveel fijner! Die is met de handjes omhoog en echt een succes. Ik zou dus overstappen!
12 dagen geleden
Love to dream, geweldig zijn die! Natuurlijke slaaphouding van baby’s is met armpjes omhoog, en bij deze slaapzakjes kan dat.
12 dagen geleden
Ben nu aan het kijken voor de Love to dream, kleine is nu 3,5 week en weegt 3440gr, moet ik dan gaan voor de S?
12 dagen geleden
Reactie op secondborn
Ben nu aan het kijken voor de Love to dream, kleine is nu 3,5 week en weegt ...
Of toch de NB, hij is 52cm!
Zou het zonde vinden als hij dr maar een week bij wijs van spreke in kan..
12 dagen geleden
Reactie op rosalieisabelle
Love to dream, geweldig zijn die! Natuurlijke slaaphouding van baby’s is me ...
Gebruiken wij ook voor de tweede nu weer. Echt een aanrader.
Veel uitgeleend aan vriendinnen ook
12 dagen geleden
Ik heb ook de love to dream. Mijn kleintje is 5 weken en 4300 gram en heeft nog de s aan ( via vinted gekocht) slaapt echt heerlijk. Puck a baby piep ook geprobeerd was drama.
Heb nu de winter versie van de love to dream in maat s en m besteld. Maar de M is nog echt veel te groot. Sloot niet aan om de middel en hals. Ik vond dat een akelig idee dat de slaapzak dan na boven kon schuiven. Toch maar de S gehouden. Als ie die dalijk dan snel te klein is dan is dat maar zo.
12 dagen geleden
Hier ook fan van de love to dream. Ze slaapt nu blokken van 4/5 uur in de nacht 🙌🏻
11 dagen geleden
Ik heb wel altijd de puckababy gebruikt, bij mijn eerste en nu ook bij de tweede. Handjes omhoog is volgens mij de natuurlijke houding voor heel veel newborns. Ik doe de armpjes ook niet mee in het klittenband, maar ik vouw ze mee in de slaapzak. Dan kunnen ze nog een beetje bewegen maar ze maakt zichzelf niet wakker door die rondzwaaiende armpjes.
Voor de voeding leg ik haar al in het klittenband, en na de voeding rits ik de slaapzak voorzichtig dicht en leg haar in bed.
8 dagen geleden
Reactie op Suzan86
Hoe lang is jou kindje? Ik zag dat de M pas vanaf 6kg is, maar ons ventje i ...
Mijn zoon werd met 54cm geboren en is nu 5 weken. Hij groeit nu uit de S, ook zijn armpjes zijn te lang!
8 dagen geleden
Ik heb hetzelfde met onze baby: ook gefrustreerd in de puckababy van piep maar zonder veel onrustig en slaat zichzelf wakker. Net aan de jeugdarts gevraagd op CB en die tipt om te beginnen met smiddags inbakeren om zo te leren wennen en dan later savonds ook te gaan proberen.