31 Reacties

9 dagen geleden

Ik had ook de puckababy piep, maar mijn meisje werd ook mega gefrustreerd. Wij zijn over gegaan naar gewoon inbakeren met een grote hydrofiele doek en ze slaapt nu stukken beter!

7 dagen geleden

Inmiddels op advies van sommige mama’s zijn we overgestapt naar love to dream. Hij vind het helemaal lekker en slaapt hier echt heel goed in! 🥰

5 dagen geleden

Wij hebben pacco. Werkt super goed!

5 dagen geleden

Ik heb de puckababy piep van iemand gekregen vandaag. Hoe kleden jullie je baby hierin aan ? Mijn kleintje gaat met gewone kleertjes, romper en iets daarop, in een slaapzakje van de Hema. Die is echter 3 TOG (wat best warm is) en de puckababy maar 0.5 TOG. In totaal kom je met kleertjes uit op 2 wat genoeg zou moeten zijn maar vind het wel een groot verschil met het slaapzakje.

5 dagen geleden

Reactie op Serendipity_

Ik heb de puckababy piep van iemand gekregen vandaag. Hoe kleden jullie je ...
Wij doen er nog een dekentje over heen 😊

5 dagen geleden

Reactie op secondborn

Inmiddels op advies van sommige mama’s zijn we overgestapt naar love to dre ...
Stop je de armpjes en handjes al in deze positie erin dus omhoog? Of doen ze dit zelf?

5 dagen geleden

Hier een meisje die altijd de handjes omhoog heeft. Ik zou haar niet snel met armen naar beneden inbakeren tenzij de enige mogelijkheid. Hier wordt ook veel aan self soothing doen met de handjes wat dan niet meer kan. Inbakeren kan super helpend zijn maar zeker als je kindje er boos van wordt lijkt het mij z'n doel voorbij gaan. Love to dream is wel een goede optie om te proberen. Toch de armen omhoog en ook de mogelijkheid om nog aan self soothing te doen.

5 dagen geleden

Reactie op Suzan86

Wij doen er nog een dekentje over heen 😊
Wij hebben een slaapzak juist omdat we geen dekentje meer hebben.

5 dagen geleden

Reactie op Bowden

Stop je de armpjes en handjes al in deze positie erin dus omhoog? Of doen z ...
De handjes zijn dan omhoog vanwege de vorm van het slaapzakje.

2 dagen geleden

Reactie op Bowden

Stop je de armpjes en handjes al in deze positie erin dus omhoog? Of doen z ...
Ik stop z’n armpjes er in ☺️