8 Reacties

24 dagen geleden

Baby acne. Volkomen normaal. Niets aan (te) doen.

24 dagen geleden

Ons dochtertje heeft ook last van puistjes en is ook iets meer dan 3 weken oud. Bij het consultatiebureau zeiden ze dat het inderdaad heel normaal is en vaak voorkomt

24 dagen geleden

Hier ook een dametje dat er helemaal onder zit (gezicht). Mijn zoontje had dat ook. Trekt na een tijdje weer weg..

24 dagen geleden

Voor zover ik weet heel normaal. Soms kan een badje met wat moedermelk helpen om het wat minder (rood) te maken 🤗

24 dagen geleden

Mijn dochtertje 5 weken zit ook helemaal onder sinds paar dagen langs dr nek en dr hele hoofd eigenlijk. Ik dacht warmte uitslag want het ziet er niet echt uit als puistjes.

24 dagen geleden

Het is baby acne en het is heel normaal, komt heel veel voor. Gaat ook vanzelf weer weg .

24 dagen geleden

Komt door de hormonen die je meegeeft met borstvoeding. Een watje stoppen in moedermelk en dan deppen schijnt goed te helpen

24 dagen geleden

Baby puistjes inderdaad. Mijn zoontje had dit na 1,5 week. Begon met een paar witte puntjes op z'n voorhoofd. En vervolgens stond heel z'n voorhoofd en neus onder. Ondertussen is t aardig ingedroogd en vallen de 'korstjes' er langzaam af. Gewoon vanaf blijven en niks aan doen. Gaat vanzelf over.