Hoi,
Zijn er mensen die zowel ervaring hebben met de Pukkababy piep- en de newborn slaapzak?
Onze dochter van 3 weken slaapt nu in de piep (0-3 maand) maar spuugt deze soms onder. Ik heb er één en als deze in de was zit twijfel ik of ik haar al in de newborn slaapzak kan leggen.
Zijn er mensen dit beide gebruiken? Of is het nog te vroeg om de Newborn (0-6 maand)?
Ik gebruik als de winter inbakerslaapzak van puckababy in de was zit een gewone winter slaapzak
Hij slaapt wel iets onrustiger als dat hij wordt ingebakerd, maar hij wordt er niet wakker van
Ik gebruik de piep alleen voor de avond/nacht overdag heb ik haar in een wikkeldeken zo kan ik de piep wassen en op de verwarming drogen. Vind haar slaapzak nog te groot voor haar
Ik vind de slaapzak echt nog te groot (4 weken) maar als het moet kan het wel. T is qua nekopening prima maar de mouwen zijn gewoon mega. T is meer dat het er gek uitziet dan dat het echt niet kan. Ik heb m van de week in de kinderwagen even gebruikt omdat zn berenpakje nog niet droog was en dat was echt prima.