3 Reacties
2 jaar geleden
Ik ben nog heel erg zoekende! Ik sport altijd wel veel, maar niet op heel hoog niveau. Oefeningen met gewichten doe ik ook altijd wel, omdat het goed is voor andere sporten als surfen, skaten en hardlopen, maar niet op een heel hoog niveau… en ik heb het een maandje niet gedaan omdat ik op surftrip was, en naast het surfen kon ik absoluut niet nog iets anders doen haha 🤢🙈🙈. Ik merk dat ik het nu heel lastig vind om mijn weg hierin te vinden. Helemaal niks doen kan ik niet haha! Ik ben met skaten en wakeboarden gestopt vanwege het val gevaar. Boulderen en klimmen stop ik denk ik ook mee. Surfen ga ik mee door zolang het kan in rustige condities; en hardlopen ook zolang het kan. Ik wil zwangerschaps yoga gaan doen, en kwa oefeningen ben ik maar een beetje aan het zoeken en uitproberen wat goed voelt. In het algemeen worden dingen als sit-ups, pull-ups, crunches etc. Afgeraden vanwege diastase. Maar ik heb nog geen grote buik, en de push ups voelden nog goed. Ik doe er ook niet heel veel 😂. Maar ik denk dat ik doorga tot het niet goed meer voelt en/of ik coning krijg, en daarna variaties zoals op de knieën of tegen de muur maar proberen. Squats schijnen sowieso goed te zijn tijdens de hele zwangerschap! Verder ben ik echt nog een beetje aan het zoeken ook 😅.