19 Reacties
21 dagen geleden
Huilt hij ook als hij bij je is? Ons zoontje is ook erg onrustig en zodra hij bij ons is, is het eigenlijk goed. Maar zodra hij dat niet is, is hij erg onrustig
21 dagen geleden
Misschien kun je even googelen op regeldagen baby! Mijn kraamzorg vertelde mij dat ze eens in de 2 weken last kunnen hebben van de zogenoemde regeldagen. Dit duurt dan 2/3 dagen en dan zijn ze idd wat meer huilerig en kan je je echt onzeker voelen omdat het hele ritme wat je had even verdwijnt
21 dagen geleden
Klinkt als regeldagen of clusterdagen! Mijn zoontje is momenteel 2 weken en 4 dagen. Wij hebben er ook last van.
21 dagen geleden
Klinkt toch als nog steeds honger.. rond die tijd zijn er ook de regendagen…
21 dagen geleden
Doet hij dit overdag ook of alleen in de nacht? Dat hij spookt in de avond/nacht is niet zo gek. Dat doen veel baby's. Huilen hoort er ook bij en dat kunnen ze ook echt uren volhouden. Wat je nog eventueel kan proberen is inbakeren, white noise, probiotica voor de darmen en wat "hardhandiger" wiegen. Als je het niet vertrouwd of er erg onzeker van word, kan je altijd de huisarts of verloskundige bellen.
21 dagen geleden
Reactie op Sule15
Ongeveer ja, hij word ook continu wakker als ik hem in zijn bed leg dan wil ...
Ah wel dus. Sorry, had m'n bericht alweer verwijderd haha.
Nou.. heb dus geen tips voor je maar wel veel herkenning. Hij moet de borst hebben, anders valt hij niet un slaap. Ben kapot. Ik lees mee voor eventuele tips
https://community.24baby.nl/forum/mama-jij/clusteren-of-negatieve-slaapassociatie-BLjJXQn
21 dagen geleden
Klinkt misschien tegenstrijdig, maar kan het zijn dat hij oververmoeid is? Mijn dochter is nu 5 weken en slaapt zowel overdag als ‘s nachts veel meer. Tot 2 weken was ze best vaak 3-4 uur wakker en ook meer huilen dan nu. Achteraf denk ik dat ze ook vaak oververmoeid was, want nu is max 1,5 wakker overdag de standaard. Ze is nu veel tevredener nu ze meer slaapt!
21 dagen geleden
Wij zorgen ervoor dat onze dochter overdag in het daglicht slaapt en snachts in een donkere kamer voor het dag en nacht ritme. In de nacht ligt ze ingebakerd en met een speentje bij ons in de co sleeper. Ze is nu bijna 2 weken oud. Geen idee of dat ook bij jullie werkt 🙈. Vaak hebben baby's in de nacht wel meer honger, dus dat ze dan meer aan de borst wil is wel normaal
19 dagen geleden
Reactie op Sule15
Gaat goed gelukkig, hij drinkt weer lekker en slaapt weer lekker door in de ...
Fijn om te horen! ❤️